Charpentier Koen

Niet tevreden , materiaal komt beschadigd aan bewijs met foto's binnen de 15 minuten na ontvangst doorgestuurd , Antwoord is spijtig das jammer maar we hebben dat niet meer ç!!!!!!!! niks van retour... Niet tevreden , materiaal komt beschadigd aan bewijs met foto's binnen de 15 minuten na ontvangst doorgestuurd , Antwoord is spijtig das jammer maar we hebben dat niet meer ç!!!!!!!! niks van retour of refund , schandalig , nooit meer daar

Blijkbaar geen , alleen wel reactie op mail binnen de 24 u das enigste

Dashti

Perfect

Juist product, snelle service

Thuisgebruiker

Makkelijk, snel, easy als hardwarecity.nl

Snelle en goede levering.

Hans Pluijgers

Goed verpakt

Raymond

Snel en accurate informatie.

Prima prijs en stock informatie.

Bob van Wierst

Echt uitstekend.
Ik was op zoek naar nieuwe ventilatoren voor mijn laptop.
Echt uitstekend.
Ik was op zoek naar nieuwe ventilatoren voor mijn laptop.
Hardwarecity had binnen no-time het vereiste type gevonden en omdat ze op voorraad waren konden ze meteen worden geleverd en had ik ze binnen enkele dagen in huis.
De prijs was heel schappelijk.
Na installtie van de ventilatoren in mijn laptop, werkte deze weer als nieuw. Sindsdien geen problemen meer gehad en dit is het bewijs dat Hardwarecity de juiste onderdelen heeft geleverd.
Mocht ik in de toekomst weer eens wat nodig hebben, dan zal Hardwarecity mijn eerste keus zijn om naar toe te gaan.
Bij deze nog mijn hartelijke dank.

Snelle en toepasselijke response op vragen. Prima communicatie via email. Meedenkende medewerker. Met de juiste oplossing komen.

Prive

Duidelijke website, snelle en verzorgde levering.

Bart

Snelle verzending, super goed verpakt. En in perfecte staat.

Snelle verzending, zeer goed verpakt, duidelijke communicatie.

P.Haasnoot

Heel goed!!

Supersnelle afhandeling

PMC trainingen

Uitgebreid breed en diep assortiment, overzichtelijk en betaalbaar

supersnelle levering