Meibos

Goed, snelle levering en deugdelijk product

M Krutzen

Niets dan veel lof over dit bedrijf. Mijn bestelling werd zorgvuldig verpakt, hier is echt aandacht aan besteed. Daar kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen, en op tijd bezorgd.

Azadeh

Nice toys and Fast delivery

L. Rollé

Mooi product van degelijke kwaliteit. Snelle levering en tegen een goede prijs. Goede verpakking

Karin van der Sluis

Goede ervaring. Duidelijk en mooi speelgoed.

J.A. Alderliesten

Snelle levering, mooi speelgoed

Maria Speel-o-theek Berend Botje

De dame aan de telefoon erg vriendelijk en heeft mij correct geholpen zij wist ook de volgende dag toen ik haar terug belde waar het gesprek de dag ervoor over gegaan was.
Fijn dat jullie ook...
Fijn dat jullie ook onderdelen kunnen na sturen !! ! Het was keurig en veilig ingepakt een dikke vette pluim !
Deze onderdelen raken bij ons in de Speel-o-theek Berend Botje In Capelle aan den IJssel zoek door de leden die het speelgoed item bij ons lenen.

Een aanrader maak reclame richting speel-o-theken door heel Nederland . er zitten er heel veel, zelfs in heel de wereld Toys -Liberty
Ook hebben wij een vereniging verschillende speelgoed bedrijven hebben zich bij de vereniging aangemeld. zodat de leden van de Speelotheken verening korting kunnen krijgen bij de aangesloten speelgoedwinkels.

Zie onze mooie website. www.spelenbijberendbotje.nl
en www.speelotheken.nl

E de Vries

Erg fijn bedrijf

S Tuasela

Zeer klantvriendelijk en goede afhandeling!!!