HairFair

CARINE SOENEN

Zeer goede produkten, een aanrader

Linda Kamps

Ik heb nu meerdere keren besteld bij Hairfair. Prijs is goed, snelle levering en originele producten. Is er iets niet op voorraad, krijg je persoonlijk bericht en houden je op de hoogte wanneer het... Ik heb nu meerdere keren besteld bij Hairfair. Prijs is goed, snelle levering en originele producten. Is er iets niet op voorraad, krijg je persoonlijk bericht en houden je op de hoogte wanneer het leverbaar is. Goeie service! Aanbevolen aan vrienden.

Michelle

Hele goede prijs voor een origineel product! :-)

Sanne Mink

Er word netjes gecommuniceerd als er producten toch niet op voorraad zijn. Je mag als klant dan zelf kiezen of je je geld terug wilt of dat je wilt wachten!

Bernadette Wennink

Super mooie en goede fohn

Sylvia

Prima webshop met mijn favoriete merk Eleven’

Ria Lievaart

Goeie kwaliteit en was een vlotte bezorging

Monique Stevens

Producten besteld en paar dagen later bezorgd. Stond ook in de beschrijving dat mijn product wat langer zou duren. Hier kreeg ik ook nog een mail van. Ook snel antwoord op mijn vraag via... Producten besteld en paar dagen later bezorgd. Stond ook in de beschrijving dat mijn product wat langer zou duren. Hier kreeg ik ook nog een mail van. Ook snel antwoord op mijn vraag via klantenservice.

Angela H

Fikse kortingen

Niesje Bont

Aardige mensen en houden je goed op de hoogte van je bestelling