7.4/10
8.2/10
7.8/10
7.2/10

Dennis

Fijne verkoop, prettige communicatie, mooie producten en komt afspraken na

Goede informatie
Duidelijke foto's

Iets meer duidelijkheid over de maten en hoe de bank wordt geleverd (delen en maten onderdelen)

Rotterdam kuip

Via winkelbezoek

Gideon

Tja... vooruitstrevend?

Bomvolle showroom, enthousiast met enquetes!

Eerst leveren, dan een enquete sturen.

Breda

Winkel

Jasper

Goed materiaal, goed geleverd, maar veel te laat.

Goed materiaal. Behulpzame chauffeur.

Maak het duidelijk dat leveren in 2-3 dagen niet van toepassing is als je de boel laat thuisleveren. 2 dagen vrij nemen en dan horen dat je 2 weken moet wachten was enorm frustrerend.

Utrecht

Langsgelopen

D

Top

Goede kwaliteit stoelen, levering was top.

Zoeterwoude

Op de woonboulevard

Ingrid van Lent

Meer dan goed

Duidelijke omschrijving en mogelijkheid tot het ophalen in filiaal in de woonplaats

Het artikel zou uiterlijk binnen 3 dagen opgehaald kunnen worden. Ik hoorde niets en moest zelf een mail sturen om te achterhalen hoe het met de levering zat. Ik had wel direct een antwoord.

Den Bosch

Hoe heeft u ons gevonden?

Had al eerder bij Haco gekocht en was tevreden met de eerste aankoop

Sanne

Fijne ervaring met HACO (filiaal in Naaldwijk). Personeel erg vriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering afgestemd met de collega die kwam voor... Fijne ervaring met HACO (filiaal in Naaldwijk). Personeel erg vriendelijk en luisteren naar de wensen van de klant. Goede prijs kwaliteit verhouding. Levering afgestemd met de collega die kwam voor het in elkaar zetten van de kast.

Een paneel van de kast was beschadigd. Na contact met de winkel binnen een week een nieuwe (kosteloos) geleverd!

Naaldwijk

Via ouder(s)

Haco

Tot nu toe slecht

Alle meubels er gekocht de helft is beschadigd of niet goed

Beteren communicatie

bestellen en ophalen mogelijk

cruqius

Ben al klant

Groeneveld

Slechte ervaring. Mijn vriend en ik hebben in 1 bestelling een eetkamer tafel, salontafel en een tv meubel besteld op 19 februari. Dezelfde dag gebeld door bedrijf of de bestelling juist was. Op de... Slechte ervaring. Mijn vriend en ik hebben in 1 bestelling een eetkamer tafel, salontafel en een tv meubel besteld op 19 februari. Dezelfde dag gebeld door bedrijf of de bestelling juist was. Op de website staat dat er 2-5 dagen leverdagen was. 4 weken later hebben we de tv meubel en de eetkamertafel in ontvangst gekregen maar ook het blad van de salontafel. De poten er van was slecht leverbaar. Dit was niet gecommuniceerd naar ons. Bij het monteren van de eetkamertafel zaten er verkeerde schroeven mee geleverd. Gebeld of ze de schroeven, gelukkig hadden die ze maar we moesten ze wel zelf komen ophalen. Een week later maar nog een keer gebeld of ze al iets weten over de tafelpoten van de salontafel... "nee mevrouw dat hebben wij nog niet. Staal en metaal is op dit moment erg slecht leverbaar. Maar wij kunnen u wel een tijdelijke poten geven... zodat u toch de tafel kan gebruiken, Dit zijn dan alleen andere poten dan u hebt besteld" aldus medewerker HACO. "hebben jullie de tafel met poten niet in de winkel staan en kunnen jullie dan dat niet ruilen met die andere poten? " gevraagd. "nee dat kan niet, want dan hebben wij niets"...
Uiteindelijk, nog een week later, de tijdelijke poten opgehaald en de tafel gemonteerd met de onzekerheid van de bestelde tafelpoten.

Mooie producten. De geleverde producten zijn van goede staat.

Accurate leverdagen, verandering op de website, goede schroeven leveren.

HACO Lisse

Hoe heeft u ons gevonden?

Woon zelf in Sassenheim, is 5 minuten rijden.

Ron

We hadden ook een spiegel gekocht
In de winkel deze kon gelijk mee toen we de tafel kwamen ophalen

Rommelig in het magazijn

Zoetermeer