A.M.R. van Lieshout

Ghis FIDDELAERS

Kennismaking via website - duidelijk - er werden nog enkele vragen gesteld: snel en overduidelijk beantwoord - werd zelfs opgebeld voor bevestiging en levering van de bestelling - snelle levering... Kennismaking via website - duidelijk - er werden nog enkele vragen gesteld: snel en overduidelijk beantwoord - werd zelfs opgebeld voor bevestiging en levering van de bestelling - snelle levering van Nederland naar België - doe zo voort!

Greet van Trotsenburg

Zeer vriendelijk en duidelijke informatie.

Johannes, Gerardus Woolthuis

In een woord GOED

Martin Copier

Het mag natuurlijk niet, maar het kan altijd een keer gebeuren. Als COPD patiënt had ik vanaf het moment dat ik het apparaat in huis had staan geen pufjes meer nodig gehad. Omdat ik weer last kreeg... Het mag natuurlijk niet, maar het kan altijd een keer gebeuren. Als COPD patiënt had ik vanaf het moment dat ik het apparaat in huis had staan geen pufjes meer nodig gehad. Omdat ik weer last kreeg van mijn COPD heb ik een test uitgevoerd en de leverancier gebeld. Ik mocht gelijk langskomen in Ridderkerk waar men het apparaat zou controleren. Het bleek inderdaad niet te werken. Ik kreeg meteen een nieuw exemplaar mee naar huis en deze werkt weer perfect .
Wat een service!! Zo zou je als klant altijd behandeld willen worden. In een woord. TOP!!

D.J.W. Swets

Had 4 co2 cylinders besteld en betaald maar ontving er maar twee, na één telefoontje werd direct gereageerd en ontving ik de volgende dag de overige twee.

J Groenewoud

Reactie Habitatsolutions.eu:

Beste,
Hartelijk dank voor uw review en fijn te lezen dat u ons aan zou bevelen.
Beste,
Hartelijk dank voor uw review en fijn te lezen dat u ons aan zou bevelen.
Op informatie over het verloop van uw order scoort u ons wat lager. Wij sturen vanuit onze webshop automatisch een orderbevestiging direct na het plaatsen van de order, vervolgens een mail met factuur en een bevestiging van verzending. Via DPD wordt vervolgens nog bericht verzonden met de tracking informatie van uw pakket. U had ons ook bericht gezonden waar wij uit op konden maken dat onze mails waarschijnlijk in uw spambox terecht waren gekomen.
Klantenservice
Habitat Solutions BV