Connie Munsters

Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer... Wij zijn uitstekend bijgestaan door Metin. We waren onder de indruk van zijn toewijding, persoonlijke betrokkenheid en professionaliteit. We vonden hem een betrouwbare partner en we zijn zeer tevreden met het uiteindelijke resultaat. We hadden ons geen betere advocaat kunnen wensen!

Marga Huibrechtse Liessel

Ik ben geweldig tevreden over de samenwerking met de Hr Metin Ceelen
over het behandelen van mijn letselschade

Barbara

Zeer positief goede communicatie

Heel goed. Zowel bij de aanvraag als bij de behandeling. Je werd gauw geholpen en alles werd duidelijk uitgelegd. En je werd ook continue op de hoogte gebracht van de status.

Onze ervaring is zeer positief. Dhr. Celen heeft een proactieve en deskundige houding. Wij zouden hem elders ook aanraden.

Marijke Phoelich

Zeer tevreden

Michael Roodveldt

Zeer tevreden

Mieke Manders

Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker... Heel fijn geholpen door Metin Ceelen in het vervelende proces na het ongeluk van onze moeder. Fijne samenwerking met Metin, duidelijk, op tijd berichten en reactie op onze vragen. Zal hem zeker aanbevelen!

Hele goede ervaring mee. Snelle afwikkeling en duidelijke communicatie

Encarno Gomez

Heel positiefl, persoonlijk en accuraat.