Danique

Heel erg positief! Desiree heeft eigenlijk alles uit handen genomen. Ze heeft ook andere partijen ingeschakeld, zoals LetsCo, waar ik niet eens van wist dat het bestond en dit alles heeft me zo ver... Heel erg positief! Desiree heeft eigenlijk alles uit handen genomen. Ze heeft ook andere partijen ingeschakeld, zoals LetsCo, waar ik niet eens van wist dat het bestond en dit alles heeft me zo ver geholpen na mijn ongeval. Ik voelde veel betrokkenheid en heb fijne gesprekken gehad. Het maakt uiteindelijk natuurlijk niet goed wat er gebeurd is, maar ik ben tevreden met het eindresultaat en ik ben Desiree heel erg dankbaar!

Marion

Hele fijne persoonlijke bejegening. Duidelijke communicatie, met enige regelmaat ontving ik een mail waarin in heldere bewoordingen de stand van zaken werd medegedeeld of een situatie werd toegelicht.

Nick Marijnissen

Heel positief. Ik werd goed op de hoogte gehouden en alles werd duidelijk uitgelegd

E.R.

Zeer positief ervaren. Er wordt echt naar je geluisterd

Michiel van Hoof

Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij,... Desiree is een vriendelijle deskundige vrouw met veel ervaring. Er is echt gekeken naar mijn belang als gedupserde. Goede tussentijdse communicatie bij elke nieuwe ontwikkeling. Kostenloos voor mij, met een prima resultaat. De klant staat hier echt voorop.

Henny Smetsers

Zeer goed.

Patrick Grootswagers

Zeer prettige geïnteresseerde ervaring.

Cloë

Ik vond het een fijne ervaring goed geholpen wat kon en heel duidelijk

Robert Dado

Zeer positief, persoonlijk en vakkundig geholpen met het verhalen van de letselschade en zaakschade van de aanrijding van mijn zoon.