Snelheid van de levering
Informatie over de verloop van uw order

Henk Peters

Mooi droog en fijn gekloofd Beuk besteld en ook gekregen, on een stevige nette krat

Jack Egberts

Vriendelijk, snel, super kwaliteit

Frank vd V

Prima rustig en droog elzenhout

Lourens

Bezorgd wat ze beloven

Willemjan

Prima hout, goede verdeling grote en wat kleinere blokken. Bij de opmerking had ik plastic afdekking gevraagd ivm regen. Daar wordt echter niet in voorzien. Dus aanwezigheid bij afleveren en een... Prima hout, goede verdeling grote en wat kleinere blokken. Bij de opmerking had ik plastic afdekking gevraagd ivm regen. Daar wordt echter niet in voorzien. Dus aanwezigheid bij afleveren en een zeil klaar leggen in deze regentijd is wel noodzakelijk.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw review en daarin uw feedback. Ik ben bang dat wij over uw opmerking heen gelezen hebben, anders nemen wij daar altijd even contact over op. Excuses daarvoor! Bij het plaatsen van een... Bedankt voor uw review en daarin uw feedback. Ik ben bang dat wij over uw opmerking heen gelezen hebben, anders nemen wij daar altijd even contact over op. Excuses daarvoor! Bij het plaatsen van een bestelling kan u ook een afdekhoes bijbestellen om het hout te beschermen tegen de regen. Hopelijk heeft u het hout op tijd af kunnen dekken toen het geleverd werd. Veel stookplezier gewenst!🔥

Michel Bergh

Ik had geen problemen met Haardhout.com, maar heel grote problemen met de bezorging door een fluttransporteur die zichzelf de hoogdravende naam Transmission heeft gegeven (hoe durven ze). Allereerst... Ik had geen problemen met Haardhout.com, maar heel grote problemen met de bezorging door een fluttransporteur die zichzelf de hoogdravende naam Transmission heeft gegeven (hoe durven ze). Allereerst had ik aan Haardhout doorgegeven dat de chauffeur een half uur voor aankomst moest bellen, omdat het afleveradres ongeveer twintig minuten van mijn woonadres ligt. Nou, dat had-ie niet doorgekregen. De chauffeur wist alleen dat ie moest bellen. DAt deed hij, ongeveer 1 minuut voor aankomst. Verder had ik het bericht gekregen dat mijn bezorging om 8.15 zou plaatsvinden. Die sms kreeg ik natuurlijk pas om 8 uur. Ik haast me naar het afleveradres, maar niets. Ook een half uur later nog niks. Ik sprak met Haardhout: die nam contact op met Transmission, met de boodschap dat de aflevering pas om 1 uur zou zijn. Ik dus weer naar huis. Dan komt er een sms bericht dat de levering om half tien zou zijn. Zit ik net aan mijn ontbijt, kan ik weer op pad. De chauffeur belt dan om 9:38, dat ie om de hoek staat. Maar ik ben er nog niet! De chauffeur was vriendelijk genoeg om eerst een andere levering te doen, zodat ik op tijd kon zijn. Aan de chauffeur ligt het niet , maar de rittenplanner van Transmission is een koekenbakker, en Transmission is een waardeloos bedrijf: de chauffeur durft zelf niet dit probleem bij zijn baas aan te kaarten, want hij is bang dan ontslagen te worden. Kortom, de arbeidsomstandigheden bij Transmission deugen ook niet. Tijd voor Haardhout om een andere transporteur te zoeken.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw eerlijke review! Het is jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw bestelling. We hebben uw feedback teruggekoppeld aan Transmission, zodat ook zij hun... Bedankt voor uw eerlijke review! Het is jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over de aflevering van uw bestelling. We hebben uw feedback teruggekoppeld aan Transmission, zodat ook zij hun leer hieruit kunnen trekken. Wij voelen ons verantwoordelijk voor de bestelling totdat deze is afgeleverd en daarom ook via deze weg nogmaals onze excuses. Toch wensen wij u ook veel stookplezier toe!

Sander L.

Zeer tevreden over de correcte en snelle levering

Reactie Haardhout.com:

We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent! Heel veel stookplezier gewenst🔥

Jan Egberts

Top echt goed

Reactie Haardhout.com:

Dank u wel!! Veel stookplezier gewenst🔥

Henk

Snelle levering, goed hout!

Reactie Haardhout.com:

Heel fijn om te lezen dat u tevreden bent, dank u wel voor uw review!🔥

Westra

Mooi droog hout en snel geleverd. Degelijke pallet en strak gestapeld. Enig verbeterpunt is om tijdens deze regenachtige dagen het hout met een afdekzeiltje te leveren.

Reactie Haardhout.com:

Bedankt voor uw eerlijke review en daarin uw feedback! Wij bieden de mogelijkheid om een afdekzeil bij een pallet hout te bestellen, om het hout te beschermen tegen de regen. Misschien kunnen we dit... Bedankt voor uw eerlijke review en daarin uw feedback! Wij bieden de mogelijkheid om een afdekzeil bij een pallet hout te bestellen, om het hout te beschermen tegen de regen. Misschien kunnen we dit nog iets prominenter aangeven op onze website! Veel stookplezier gewenst🔥