Chantal Claessen

👍👍👍

Super

Richard

Ruime keuze en snel geleverd.

Geef je review een titel

Ruime keuze en snel geleverd.

Jarno Heij

Duurde wat langer dan gewend
Producten waaren prima inorde.

Samsung A55

Renzo Pelayo

The product is working well, pretty resistant, it fits my POCO X3 PRO and the customer service was fast and helpful. I recommend it.

Geef je review een titel

Good product and good customer service

Martin Verheijden

Snel verzonden, goed product

Michele

Het plaatsen ging erg makkelijk met de installatie tray. Zorg wel dat je echt in een stofvrije omgeving zit, anders alsnog stof eronder.
Minder sterren gegeven omdat de vingerafdruk niet...
Minder sterren gegeven omdat de vingerafdruk niet werkt, opnieuw registreren lukt ook niet....

Niet fingerprint friendly

Etienne Buggenhout

Na 6 dagen???ontvangen

Late levering.

J.S.

Het Spigen hoesje is echt top kwaliteit, alleen vond ik ‘m toch iets te robuust waardoor mijn telefoon net te groot aanvoelde voor me. Ik heb het hoesje heel makkelijk kunnen retourneren en... Het Spigen hoesje is echt top kwaliteit, alleen vond ik ‘m toch iets te robuust waardoor mijn telefoon net te groot aanvoelde voor me. Ik heb het hoesje heel makkelijk kunnen retourneren en eigenlijk nog nooit een webshop meegemaakt die het retourproces zo duidelijk en snel heeft verwerkt als GSMpunt.nl. Dat noem ik nou nog eens goede klantenservice!

Top webshop!

Suzanna van der Voort

Ben uiterst tevreden over hoe de website werkt en de mogelijkheid om te checken of het product geschikt is voor jouw toestel. Ik heb de originele Samsung USB-A naar USB-C Kabel met langere 1.5 Meter... Ben uiterst tevreden over hoe de website werkt en de mogelijkheid om te checken of het product geschikt is voor jouw toestel. Ik heb de originele Samsung USB-A naar USB-C Kabel met langere 1.5 Meter kabel, Zwart bij GSMpunt kunnen bestellen voor een leuke prijs PLUS gratis verzending. Alles werkt perfect en ik heb meer bewegingsvrijheid tijdens het opladen van mijn Tablet, waar ik heel blij om ben.
De verzending is ook vlot en soepel verlopen als brievenbus zending. Bedankt GSM.punt, een tevreden klant erbij.

Geef je review een titel

Originele extra lange kabel, TOP!

Maar goede

Alles prima, telefoon is fijn, snel geleverd, ook wel slim dat er geen merk op afzender op de doos stond zodat ie niet gestolen zal worden

Alles goed