Roger Bombeeck

Vive De Zwart

Uitstekend

Duidelijke site

dag Vive!
thanks voor je review, leuk om te lezen :)
groet van team gruppo

P Jacobs

Goede ervaring

Groot assortiment/ duidelijke brochure/reactie snelheid op vragen per mail

Naamstelling laat te weinig zien waar jullie voor staan

Jeroen de Winter

Nadat ik een enkel stuk had besteld van een kledingrek, werd deze keurig verpakt een aantal dagen later thuis bezorgd. Bij het uitpakken kwam ik erachter dat het rek - mogelijk tijdens het vervoer -... Nadat ik een enkel stuk had besteld van een kledingrek, werd deze keurig verpakt een aantal dagen later thuis bezorgd. Bij het uitpakken kwam ik erachter dat het rek - mogelijk tijdens het vervoer - beschadigd was. Hier heb ik per email een melding van gemaakt, waarvan ik binnen korte tijd een reactie kreeg. Het "probleem" werd direct verholpen door een hele vriendelijke man. Een nieuw rek werd opgestuurd en het oude werd weer meegenomen. Echt een super service! Het nieuwe rek staat trots op zijn nieuwe plek.

Klantvriendelijk, meedenkend, snelle reactie-tijd. Hele goede services!

N.v.t.

Claudia Teunissen

NVT

Producten beter verpakken !

Vereniging Ruilboetiek Sijsele

Uitstekende service, vlugge levering, echter gescheurde plastiek verpakking waardoor 1 belangrijk onderdeeltje verloren ging. Dit werd na een mail van ons onmiddellijk opgestuurd zodat ons meubel... Uitstekende service, vlugge levering, echter gescheurde plastiek verpakking waardoor 1 belangrijk onderdeeltje verloren ging. Dit werd na een mail van ons onmiddellijk opgestuurd zodat ons meubel vlot kon opgezet worden.

vlotte levering en gemakkelijk te bereiken firma via mail e.d. Ook onmiddellijk antwoord en oplossing

zwaar rek in plastiek verpakking. Dit was gescheurd bij levering waardoor verlies van een belangrijk onderdeeltje. Eventueel levering in gesloten kartonnen doos ?

beste,
bedankt voor uw feedback, mooi dat het is opgelost en we kijken uiteraard naar de verpakking bij dit artikel om te verbeteren!
mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we...
beste,
mochten we nog iets voor u kunnen betekenen dan horen we het graag,
groet, team gruppo corso

Sebastián Fermont

Ouders hebben besteld

Mailen je soms

Meer op de hoogte houden bij de klant

beste Sebastian,
bedankt voor je review!
hoop dat jullie bestelde Kapstok/Garderobe Rek goed bevalt.
beste Sebastian,
bedankt voor je review!
hoop dat jullie bestelde Kapstok/Garderobe Rek goed bevalt.
deze artikelen worden verzonden via een extern magazijn anders dan 99% van onze artikelen. de communicatie over die leveringen moeten we inderdaad nog wat verbeteren.
als er nog vragen zijn of ik jullie kan helpen met iets horen we het graag,
groet, team gruppo corso!

maria Van Beek

Goede service

Product als omschreven
Door fout dhl snelle 2e levering

Brigitte Heijmer

Top

snelle levering goed verpakt. zonder gereedschap in elkaar te zetten!

er zaten zelfs 2 stangen te veel bij