7.8/10

Super ! alles perfect verlopen! produkt ook top!

uniek produkt

Geen contact, geen levering

De eigenaar is een aanpakker!

Eigenaar kan snel schakelen en is oplossingsgericht! Heel fijn!

De telefoniste bleef me drie dagen van het kastje naar de muur sturen door te blijven beweren dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren. Nadat ik (gelukkig) de eigenaar te spreken kreeg,... De telefoniste bleef me drie dagen van het kastje naar de muur sturen door te blijven beweren dat mijn bestelling de volgende dag zou arriveren. Nadat ik (gelukkig) de eigenaar te spreken kreeg, bleek er nog niets verzonden te zijn! Gelukkig lostte hij het diezelfde dag op.
Als blijkt dat bepaalde producten niet op voorraad zijn, zou ik het product van de website halen.

beste mevrouw van Blind spot,
bedankt voor uw reactie
beste mevrouw van Blind spot,
bedankt voor uw reactie
wij hebben het intern besproken met degene die u aan de lijn heeft gehad. we leren uiteraard van deze reviews en zullen ons beleid van juistheid en snelheid van reageren met de juiste info te verbeteren. nogmaals bedankt voor de review.
hopelijk heeft u schik van uw aankoop!
mvg richard

James Almere Fotografie

Zeer hartelijke ontvangst na een verzoek om foto’s te maken. Wat een leuke zaak als je een winkel of etalage wilt inrichten. Ongedwongen rondkijken tussen een ruime keuze etalagepoppen, groot,... Zeer hartelijke ontvangst na een verzoek om foto’s te maken. Wat een leuke zaak als je een winkel of etalage wilt inrichten. Ongedwongen rondkijken tussen een ruime keuze etalagepoppen, groot, klein, man, vrouw, met gezicht, zonder gezicht. In diverse kleuren uit te zoeken. Tussendoor heb je de vrijheid om zonder te vragen een kopje koffie o.i.d. te nuttigen.

Gastvrijheid, hartelijkheid, assortiment.

Nvt

roy

Prima buste afhandeling waardeloos

item verkeerd geleverd kan gebeuren. melding gemaakt nieuwe dop ontvangen was dit weer de verkeerde... geen reactie meer mogen ontvangen

Bedankt voor uw revieuw,
helaas maken we wel eens een fout , maar dat lossen we altijd op.
Bedankt voor uw revieuw,
helaas maken we wel eens een fout , maar dat lossen we altijd op.
We hebben een nieuwe dop opgestuurd , helaas de verkeerde kleur, we hebben gisteren een nieuwe dop opgestuurd, ik verwacht dat die maandag aankomt bij u
Ons personeel doet hun uiterste best ,

Service en vriendelijk, correct!

Vlotte communicatie, snelle levering echter niet 100% wat ik gevraagd had, ik had een blonde pruik besteld en kreeg er een donkerbruine voor in plaats.

Vlotte communicatie, snelle levering

codenummers pruiken nakijken, mogelijkheid om pruiken aan winkelwagen toe te voegen, meer info plaatsen betreffende maten van etalagepoppen en bustes, corso's.

Christelijk College Zeist

Super snel

Snelle levering en het is makkelijk om op rekening te kopen dat is voor onze school heel belangrijk.

Artson

Een perfecte professionele service!

Uitgebreid aanbod

Meer info over de breedte kuit.
Etalagepoppen besteld maar kuit was te breed.

Duur kledingrek gekocht. En geen beschrijving erbij.

nee

Beschrijving bij het in elkaar zetten van kledingrekken.

beste
bedankt voor uw review
beste
bedankt voor uw review
er is inderdaad geen handleiding bij voor het opbouwen van de rekken op wielen. wij hebben dat wel van de wandsystemen waar wat meer bij komt kijken. hoop dat het wel gelukt is? hoop ook dat u tevreden bent over het resultaat en gebruik ervan? mocht dat niet het geval zijn dan horen we het graag en zorgen voor een oplossing. volgende keer helpen we graag telefonisch of per mail voor al uw vragen omtrent het opbouwen van de rekken.
mvg richard