ADBaj

Geweldige transactie

Snel, in goede staat, makkelijk om mee te werken

Niets

Paul C

Snelle levering goede prijs/kwaliteit verhouding

Juiste informatie snel te vinden

A Goudriaan

Zeer goed

J wiggers

Fijn bedrijf en mooie producten. Snelle levering

Snelle communicatie en mooie kwalitatieve producten.

Werd een verkeerde stang gestuurd maar na 1 telefoontje keurig opgelost

Karin Pallada ( niet mijn achternaam te gebruiken op de site )

Heel goed

Prijzen duidelijk, verschillende prijzen van goedkoop tot duur

Alles is al goed .

H Van der Boom

Prima levering

Alles ging prima

Jimmy Groen

Prima ervaring

Duidelijke informatie, goed te vinden

Duncan Onderstal

Top service. Had een tweedehands torso gekocht die bij levering twee linker armen had. Na contact met Michel van Gruppo Corso is er snel geschakeld en een correcte arm nagezonden. Kortom netjes... Top service. Had een tweedehands torso gekocht die bij levering twee linker armen had. Na contact met Michel van Gruppo Corso is er snel geschakeld en een correcte arm nagezonden. Kortom netjes afgehandeld en de torso ondanks tweedehands is in perfecte staat voor een prijs die ik nergens anders tegen ben gekomen voor een tweedehands torso

Snelle service en een fout wordt zonder discussie snel opgelost.

Michel van Gruppo vond het zelf een kwalijke zaak dat er een verkeerde arm was verzonden maar goed ik zelf begrijp dat fouten maken menselijk is dus nee ik zie geen verbeterpunten.

Yolanda Merino

Heel vriendelijk, dadelijk geholpen als er vragen zijn!

Als er er zich iets voordoet, doen ze alles en zo snel mogelijk om de klanten te helpen

Niks aan te merken

Cathelijne Agterhof

Ik kan dit bedrijf aanbevelen. Ik heb een paspop gekocht, die erg snel werd geleverd. Het is een hele mooie pop. Na ontvangst van mijn bestelling gemaild dat ik de glazen voetplaat en de pruik... Ik kan dit bedrijf aanbevelen. Ik heb een paspop gekocht, die erg snel werd geleverd. Het is een hele mooie pop. Na ontvangst van mijn bestelling gemaild dat ik de glazen voetplaat en de pruik miste. Ik kreeg ontzettend snel een reactie terug. Bleek dat de glazen plaat verstopt zat in karton onderin de doos en ik dus niet goed had gekeken;-)! De pruik die wél miste werd meteen de volgende dag al bezorgd. Zou hier zeker zo weer een nieuwe paspop bestellen. Bedankt voor de goede service!

Klantvriendelijk, snelle reactie op mail na ontvangen van product, product snel geleverd

Eventueel nog meer details vermelden op website over de paspop, bij deze paspop stonden bijv. geen centimeters vermeld, en bijv. deze paspop heeft echte wimpers, geen gaatjes voor oorbellen aanwezig... Eventueel nog meer details vermelden op website over de paspop, bij deze paspop stonden bijv. geen centimeters vermeld, en bijv. deze paspop heeft echte wimpers, geen gaatjes voor oorbellen aanwezig enz.

Reactie Gruppo Corso:

top! leuk deze reactie :)