Gropet

SUPER

GOEDE SERVIES

IK KOM IN INGELOGD

Yvette

Betrouwbare en vlotte leverancier!

Eerlijke prijzen en groot assortiment.

Paul Huntjens

Bestelde producten worden op tijd geleverd.

Betrouwbaar.
Bij telefonisch contact worden alle problemen netjes opgelost.

Plotsklaps (zonder aankondiging ) van Vervoershop naar Gropet.
Het doen van bestelling van de Gropet site verloopt moeizaam. Ingeven van nabestellingen is onoverzichtelijk.
Indien je een...
Plotsklaps (zonder aankondiging ) van Vervoershop naar Gropet.
Indien je een artikel in je winkelwagen doet, dan is het niet vanzelfsprekend hoe je aantallen van dit artikel kunt verhogen.
Er wordt geen duidelijk verschil gemaakt tussen incl. en excl. BTW bedragen.
Huisnummer vul je apart in en moet ook nogmaals een tweede keer ingevoerd worden bij het adres. Dat is onlogisch.

Reactie Gropet:

Hartelijk dank voor uw feedback. Gropet en vervoershop zijn beide webshops van gropet . Versvoershop richt zich alleen op bersvoer en gropet dierproducten algemeen.
Helaas is er een bug in het...
Helaas is er een bug in het systeem waarin adres word ingegeven hieraan word gewerkt
Alle prijzen in onE webshops zijn altijd inclusief. Btw

maarten hermus

Netjes wat niet geleverd kan worden wel creditnota jammer geen bericht wanneer jet wel is

snel levering

als iets niet op voorraad is zowel even een berichtje

Dennis Wong

Goede en snelle service

Duidelijke webshop

Juiste plaatjes gebruiken

Hondenschool Heikant

Correct en goed van prijs

Honden en kattenvoeders

F Munneke

Nu al geruime tijd dat wij bij deze firma ons voer voor onze honden kopen. Is altijd goedgedaan. Goede service en communicatie

Klantenservice, communicatie

Geen op of aanmerkingen

De heer JBE Hulshof

In één woord: prima! Goed telefonisch bereikbaar, erg vriendelijke mensen, ze helpen je goed met je vragen, leveren precies wat je bestelt en overleggen anders goed over eventuele alternatieven.... In één woord: prima! Goed telefonisch bereikbaar, erg vriendelijke mensen, ze helpen je goed met je vragen, leveren precies wat je bestelt en overleggen anders goed over eventuele alternatieven. Vijfwekelijkse bestellingen worden goed geleverd bij de achterdeur zoals wij graag willen. En ook bestellingen per koerier worden goed uitgevoerd.

zie bovenstaand.

Ik kan echt niks bedenken.

G de Bie

Prima, we bestellen elke 5 weken is nog nooit mis gegaan.
1x was er geen voorraad het probleem werd een direct na levering zonder vvor ons extra transportkosten opgelost.

Leuk dat de chauffeur altijd zelf belt hoe laat hij er is, zijn zeer aardige mensen.

Anne Marie Lariviere

Weet niet