Judit

De Roeck Carmen

Super !

ruim aanbod

wendy sels

Reeds de tweede maal een bestelling geplaatst en heel content van de snelle service.
Als positief heb ik ook het eigen geschreven kaartje bij mijn bestelling ervaren.

snelle levering

top bezig!

Birgit Gaspard

Ik was op zoek naar een harnas voor onze actieve BorderCollie dat niet op de schouders komt en weing tot geen wrijving in de oksels geeft. Was zeer aangenaam verrast door de... Ik was op zoek naar een harnas voor onze actieve BorderCollie dat niet op de schouders komt en weing tot geen wrijving in de oksels geeft. Was zeer aangenaam verrast door de vergelijkingsmogelijkheden en heb dan ook zeer snel een keuze kunnen maken, alsook de juiste maat kunnen bepalen. De grootste verrassing was de snelle levering en het aangename kaartje bij de zending. Zeker een aanrader !

Bollaert

Was een zeer snelle levering ondanks de nationale staking de website mag soms wel wat meer informatie geven over een product

Kenneth Deweer

Snelle afhandeling en levering. Goed bezig

Snelle afhandeling en levering

Ze zijn goed bezig. Geen perfecte score gegeven zodat ze hun best blijven doen. Maar eigenlijk had het 10/10 geweest.

Sarah Langenberg

Emmy

Zeer goed

Vriendelijk personeel tijdens tel behulpzaam

antonia

Leuke webshop en fijne spulletjes voor de honden

snelle levering en degelijke spullen

niets te verbeteren