bonny

Snelle verzending, mooi hok, goede prijs.

Snelle verzending, mooi hok, goede prijs.

Jammer dat je de hokken nog moet beitsen.

bouke van der schaaf

Hondenkennel voor buiten gekocht.

snel bezorgd, goed verpakt. handige op maat gemaakte pallet doet nu dienst als fietsenrek. Handleiding was voor variant met puntdak en voor variant met plat dat, met de hand aangekruist welke... snel bezorgd, goed verpakt. handige op maat gemaakte pallet doet nu dienst als fietsenrek. Handleiding was voor variant met puntdak en voor variant met plat dat, met de hand aangekruist welke stappen relevant waren voor mijn platte dak variant.

Ron

In eerste instantie teleurstelling over een gekocht product. Hier over contact opgenomen met Grootplezier. Werd meteen serieus genomen en men ging kijken wat er gedaan kon worden aan de klacht.... In eerste instantie teleurstelling over een gekocht product. Hier over contact opgenomen met Grootplezier. Werd meteen serieus genomen en men ging kijken wat er gedaan kon worden aan de klacht. Korte tijd later alles super goed afgehandeld. Mijn complimenten.

Snelle reactie op klacht en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Misschien iets meer onderzoek doen naar sommige te koop staande producten op kwaliteitsverlies na een periode.

Floor

Prettig bedrijf. Goed bereikbaar voor vragen, en heel vriendelijk aan de telefoon. Het konijnenhok was wel wat minder stevig dan we hadden gedacht. Het hout is best dun, en er kwam ook wel eea... Prettig bedrijf. Goed bereikbaar voor vragen, en heel vriendelijk aan de telefoon. Het konijnenhok was wel wat minder stevig dan we hadden gedacht. Het hout is best dun, en er kwam ook wel eea beschadigd aan. Dit is wel netjes opgelost door GrootPlezier.

Prettig contact, duidelijk over bestelproces

Het konijnenhok is niet zo stevig als we hadden gedacht. Het hout is best dun. Verder tevreden!

Gonnie

Erg vriendelijk het konijnenhok ziet er heel mooi uit. Heel te vrede.

Ik ben heel vriendelijk geholpen per telefoon nadat ik had verteld dat ik mijn pakket kwijt was.

Betere bezorger nemen want mijn pakket werd op 186 achter de container neer gezet terwijl ik de hele dag thuis was. Die bezorger moet naar school gaan en leren lezen wat er op het pakket staat.... Betere bezorger nemen want mijn pakket werd op 186 achter de container neer gezet terwijl ik de hele dag thuis was. Die bezorger moet naar school gaan en leren lezen wat er op het pakket staat. Misschien brengt hij het dan wel op het goede adres.

kees vooijs

Besteld via de webshop dus geen verder contact gehad met het bedrijf

Het hout eerst zagen en dan pas impregneren van alle palen en planken en de koppen nu blank
Spullen beter verpakken alle schroeven zaten los in de doos gepleurd
Waarom is het niet een...
Spullen beter verpakken alle schroeven zaten los in de doos gepleurd
Waarom is het niet een alleen maar in elkaar zet set waarbij alles al voorgeboord is en etc het hele spul ziet er op de foto’s en beschrijving op de site beter uit als dat werkelijkheid is ik vond kwaliteit van de spullen en het hout zwaar zwaar zwaar tegenvallen
De levering was wel keurig

Tabak

Snelle levering, bouwtekening

Aflever datjm afstemmen met track en trace.. ik werd gebeld dat de bezorger bjj ons thuis stond. En had mail dat het de volgende dag pas zou komen.

Kroon Tuinen

Snel en duidelijke service

Duidelijke site met veel aanbod

Navraag of alles goed is geleverd. We hebben eventueel ook beeldmateriaal van het object.

Jan Servaes

Je leert een leverancier past echt kennen wanneer iets moet worden opgelost als er iets fout is gelopen !

After sales communicatie

Ik had een beetje moeite met het uitzoeken van bijpassende vlonders bij hondenkennel.

Tom Postma

Zeer mooi degelijk hondenhok voor een nette prijs.
Snelle levering .

Snel,goede prijs,duidelijk