Zorg op maat - mij qua bewegen uit mijn comfortzone halen waardoor ik vooruit ga, maar niet zoveel dat ik hier in het dagelijks leven veel last van heb (qua spierpijn/gewrichtspijn). Iedere keer... Zorg op maat - mij qua bewegen uit mijn comfortzone halen waardoor ik vooruit ga, maar niet zoveel dat ik hier in het dagelijks leven veel last van heb (qua spierpijn/gewrichtspijn). Iedere keer weer met een oefening komen die ik nog niet eerder heb gehad, waardoor het "saaie" trainen toch een uitdaging blijft.

Ze denkt mee, is oprecht, wil echt helpen vanuit al haar opgedane kennis en ervaring. Neemt je serieus in je klachten, maar zal ook eerlijk en op een correcte manier aangeven als iets ‘minder erg’... Ze denkt mee, is oprecht, wil echt helpen vanuit al haar opgedane kennis en ervaring. Neemt je serieus in je klachten, maar zal ook eerlijk en op een correcte manier aangeven als iets ‘minder erg’ is dan het lijkt voor de patiënt. Heel behulpzaam.

Yolanda Heusschen

Hij is gewoon goed in zijn werk, en vriendelijk ??

Zij was erg professioneel met heel goed advies

Juiste diagnose gesteld (frozen shoulder). Duidelijke adviezen.

Veel vakkennis, duidelijke uitleg en prettig in de omgang.
Top

Tineke is een lieve en warme fysiotherapeut die goed af kan stemmen op ons kind. Ze is zeer kundig en duidelijk.