Video Reviews

Kars J. Drenth

Prima, duidelijk.

Vlotte afhandeling

Klusbedrijf stelling

Jammer dat product kapot was ,en ook sonde dat ik er dan zelf om moest vragen of er een nieuwe opgestuurd kon worden nadat ik een foto had mee gestuurd van kapotte onderdeel .en vroeg daarop of dat... Jammer dat product kapot was ,en ook sonde dat ik er dan zelf om moest vragen of er een nieuwe opgestuurd kon worden nadat ik een foto had mee gestuurd van kapotte onderdeel .en vroeg daarop of dat er een nieuwe kwam of hoe of wat .en toen mailde ze terug dat ze het hele product nog op de foto wilde en dan nieuwe zouden sturen .is niet echt zoals het hoort te gaan .maar goed het word opgelost

Word alsnog opgelost

Vossen

Goede producten, goede prijs.
Goede producten, goede prijs.
Normaliter leveren ze snel, maar deze keer was 1 van de 3 producten die ik besteld had niet op voorraad. Daar gaat het dan mis bij Groenovatie, want er kwam geen terugkoppeling over deze situatie en de order werd ook niet gedeeltelijk uitgeleverd. Ik heb dus moeten bellen met de klantenservice om informatie over de status van mijn order te krijgen. De klantenservice heeft mij vervolgens super goed geholpen en heeft de order aangepast en vervolgens meteen verzonden. Levertijd was intussen wel 10 dagen geworden ipv levering volgende dag.

Daadkrachtige klantenservice

W. Daris

Alles positief. Alleen wat moeilijk te vinden.

Snelheid

Gerrit van Eijgen

Correcte snelle levering.
Goede prijs /kwaliteit

Had nog een telefonische vraag en ben netjes te woord gestaan en geholpen.

Jos

Prima producten

Goede site

Léon Gerridzen Fotografie

Meermaals LED-lampen en transformatoren gekocht, positief!

Kwalitatief goed, prima prijs/kwaliteit, snelle levering.

D. Hamelink

Prima ervaring

snelle levering

Beckers Ludovicus

Levering na 10 dagen nog niet ontvangen

Rien

Nadat een eerdere bestelling vier weken levertijd had was mijn laatste bestelling na twee dagen binnen. Een positieve ontwikkeling!

Groenovatie werkt aan verbeterpunten