Video Reviews

Egbers Elektrotechniek

Zeer goede ervaringen

Snelle levering- kwaliteits producten

Marijke Knol

Goed product, vreselijke levering. Wij hebben 2 lampen besteld waar een levertijd van 12 weken op zou zitten. De lampen zijn na 6 maanden geleverd. Dit ging niet zonder slag of stoot. We moesten... Goed product, vreselijke levering. Wij hebben 2 lampen besteld waar een levertijd van 12 weken op zou zitten. De lampen zijn na 6 maanden geleverd. Dit ging niet zonder slag of stoot. We moesten zelf achter de levering aan, er werd ons niet verteld dat de levertijd werd aangepast. Elke keer werd het aangepast over een paar weken, elke keer moest ik zelf contact opnemen met de winkel om weer te horen dat de levertijd weer was aangepast en daar kwam continu teleurstelling bij. Zelfs toen de bestelling bij de winkel geleverd was, moest ik zelf nog vragen of wij de bestelling nog opgestuurd kregen.
Als klap op de vuurpijl krijg ik een mail of ik mijn recensie wil herzien of verwijderen. Misschien moeten jullie je service aanpassen, zodat mensen dit niet hoeven mee te maken.

Goed product, maar die kan je ergens anders ook wel kopen.

H. Roijen

Geleverd hetgeen gevraagd is. Heb lang op lamp moeten wachten omdat deze uitverkocht was. Door duidelijke communicatie rustig afgewacht en product ook ontvangen.

Komen afspraak en beloftes na

Jan van Steeg

Track&Trace werkte niet. Vlotte pakket afhandeling.

Zeer vriendelijke medewerksters.

Groenovatie

Uiteindelijk is het goed gekomen, maar er was totaal geen communicatie van hun zijde over uitblijven van meer dan 3 maanden van bezorgen van de bestelling (dit hoewel uitblijven van levering buiten... Uiteindelijk is het goed gekomen, maar er was totaal geen communicatie van hun zijde over uitblijven van meer dan 3 maanden van bezorgen van de bestelling (dit hoewel uitblijven van levering buiten hun macht was).

uiteindelijk toch goed gekomen

CJV

Snelle levering en goede verpakking

Idem

Brethof II