Marc Vietor

Bestellen en geleverd

Alles

Willy Eiting

Alles was top

Doen wat er beloofd wordt.

Geen, ga zo door

Teleurstellend

Schone verpakkingen, nieuw product leveren, meedenkende klantenservice

In hoofdlijnen prima. Hout besteld. 2 kuub klopt. Alleen ik zou er een kilo aanmaakwokkels bij krijgen, deze zijn er jammergenoeg niet bij geleverd. Heb bericht via site achtergelaten. Even... In hoofdlijnen prima. Hout besteld. 2 kuub klopt. Alleen ik zou er een kilo aanmaakwokkels bij krijgen, deze zijn er jammergenoeg niet bij geleverd. Heb bericht via site achtergelaten. Even afwachten hoe het opgelost wordt. Ook een minpuntje: redelijk wat schimmel op de schors van het hout. Dit is is niet fijn zeker voor het hout dat binnen ligt in de woonkamer.

Kg worden aangegeven. Echter op pakbon geleverde pallet was gewicht 50kg minder.

Droog het hout opslaan. Wokkels meeleveren en de kilogrammen dienen overeen te komen (850kg)

Martyn den Toom

Duidelijke omschrijving, goed product en snelle levering

Helder omschreven.

H.E. van der Velde

Prima service na telefonisch contact

Jan Priem

Topproduct en snelle levering

bijna alles voorradig

Kimberley

Messen besteld tijdens black Friday, zouden binnen 2-3 dagen worden geleverd. Ik hoor pas na 6 dagen wat van ze. En door een fout op de website, hadden ze maar 1 set. Black Friday deals natuurlijk... Messen besteld tijdens black Friday, zouden binnen 2-3 dagen worden geleverd. Ik hoor pas na 6 dagen wat van ze. En door een fout op de website, hadden ze maar 1 set. Black Friday deals natuurlijk voorbij. Ze zouden ter compensatie een kortingscode sturen, maar die heb ik uiteraard niet gehad.

Vriendelijker, meer oplossingsgericht, sneller contact opnemen, niet met black Friday meedoen als je dat qua werkdruk niet aankunt, de site bijhouden