R Jonen

Snelle levering van zeer lekkere kruiden!

Zo doorgaan!

Karin Van de Walle

Had ooit een potje met een heerlijk mengsel gekregen en nu t bedrijf opgezocht om 7 potten te bestellen!

Wat een superlekkere combi van kaneel, nootmuskaat, kruidnagel en gember in een leuk doosje. Verras er nu mijn vrienden mee.

Aanvraag was niet goed gelezen waardoor nalevering moest komen, deze kwam wel vlot

Reactie Green Gypsy:

hoi Karin, wij begrijpen dat jij uitermate ontevreden bent over de aftersales. Graag zouden wij hierover met jou in contact komen zodat we hier wellicht iets in kunnen betekenen.
Altijd ruimte...
Altijd ruimte voor verbetering natuurlijk en wij vinden het fijn als mensen met een goed gevoel aankopen. Juist de aftersales is een belangrijk laatste ervaring en kunnen we het verschil maken.

Sylvia Huijzer/ Glutenvrij-Taartje

Fijne producten en vlotte levering

Lekkere kruidenmixen, glutenvrij en in leuke potjes. Vlotte levering.

Nog meer glutenvrije recepten 😃

Wilma van der Werf

Prima, producten goed verpakt

Uitgebreide informatie over de producten

Producten werden verstuurd met PostNl en de belofte van snelle levering. Dat lukt niet met PostNL!! Heb 5 dagen moeten wachten....

Reactie Green Gypsy:

hoi Wilma, ja klopt idd.We hebben jouw pakketje de dag na jouw bestelling naar de bode gebracht maar vervolgens heeft het daar paar dagen geduurd met sorteren en afleveren.
Helaas.

Ellen van het Nederend

Goede kwaliteit producten.

Mieke Lenting

Fijn bedrijf

Duidelijke uitleg

Meer recepten

Onnink

Fijne kruiden, minder fijne service

Heerlijke kruidenmengsels

Gemaild dat 1 potje niet verzegeld was en ik geen extra kado had gehad ivm 30 euro bestellen. Kreeg mail terug om het weg te gooien maar verder niets mbt vervolg. Paar dgn later gemaild of ik mijn... Gemaild dat 1 potje niet verzegeld was en ik geen extra kado had gehad ivm 30 euro bestellen. Kreeg mail terug om het weg te gooien maar verder niets mbt vervolg. Paar dgn later gemaild of ik mijn geld terug zou krijgen of nieuw product? Daarop mail dat ik geld terug kon krijgen en ik het kadootje nog zou ontvangen. Geld teruggeboekt maar 2 weken later nog niets ontvangen. Communicatie voor verbetering vatbaar en kom je beloftes na.

Erica de Jongste

Geweldig, doen wat ze beloven

Alles

Lisette Smits

Snelle levering en top producten, mega lekker!

Uniek

Thea Metselaar

Vriendelijk

Voor de gezelligheid bij de bestelling een leuk recept er bij doen.