Maaike

Uitverkochte producten pas aan het einde laten zien, is storend tijdens het zoeken als ze tussen de leverbare spullen blijven staan.

Karin Serné

Heel erg goed

Duidelijk- snelle verzending

Jeanet Cochius

Snelle service en een mooi product

Floor Ketelaar

Top!

Snelle verzending, prachtig ingepakt

Johanna

Prima, vlot gereageerd.

Netjes, komen afspraak na

Ander leuk neutraal baby inpak papier

Reza

Wat een leuk assortiment hebben ze en een hele fijne service. Via hun website had ik een bestelling geplaatst met een verzoek/vraag in de notities. Freek en Sonja hebben me daarbij geholpen en ook... Wat een leuk assortiment hebben ze en een hele fijne service. Via hun website had ik een bestelling geplaatst met een verzoek/vraag in de notities. Freek en Sonja hebben me daarbij geholpen en ook een persoonlijk kaartje bij mijn bestelling gedaan. Toppers!

-Mooi assortiment
-Persoonlijk contact
-Fijne service
-Snelle levering

J.M. Lawalata-Beekmans

Maud Clever

Heel mooie website en zeer snelle levering.

Maria Glack

Heel positief

Leuke site

Weet niet

FK

Super leuke webshop en perfecte service! Ik bestel regelmatig producten. Onlangs was mijn bestelling bij het postbedrijf zoek geraakt. Grasonderjevoeten.nl heeft dit keurig en snel opgelost. Ze... Super leuke webshop en perfecte service! Ik bestel regelmatig producten. Onlangs was mijn bestelling bij het postbedrijf zoek geraakt. Grasonderjevoeten.nl heeft dit keurig en snel opgelost. Ze hebben mijn zoekgeraakte bestelling een dag na mijn melding al gecrediteerd. Een dikke 10 voor de klantgerichtheid!

Snelle levering, klantgericht.