Klantenservice

Steff Kuilenorg

Mooi gras, aardig personeel.
Tevreden over het resultaat dat gelegd is door de jongens van Grasexpert.

Evi van Goorn

Aardige mensen bij Grasexpert, ik ben goed geholpen door ze.
Door advies de keuze van de Jack gemaakt. Harstikke mooi gras!
Ik ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe stukje gras.

Jiska van Teupel

Wij zijn bij Grasexpert langsgeweest om zo de soorten gras te bekijken in de showtuin. Hierdoor krijg je toch een beter beeld.
Na goed te zijn geholpen door personeel met verstand van zaken,...
Na goed te zijn geholpen door personeel met verstand van zaken, zijn we over gegaan tot koop. Het ligt er nu 2 maanden in, en het ligt er nog steeds harstikke mooi bij!

Lijanne

Duidelijke en snelle communicatie zowel per e-mail als telefonisch. Zeer kundige en vriendelijke jongens van de legservice. Kunstgras ligt er strak in, hebben er veel complimenten over gekregen.... Duidelijke en snelle communicatie zowel per e-mail als telefonisch. Zeer kundige en vriendelijke jongens van de legservice. Kunstgras ligt er strak in, hebben er veel complimenten over gekregen. Vooral over de echte uitstraling van het gras. Iedereen wil even met de blote voetjes voelen :-)

Jos Berkendriet

Personeel met verstand van zaken.
Mooie kwaliteit gras.

Frans Hekbout

Goed.
Goed.
Wij hebben via de webshop stalen laten bezorgen, hierna besloten om voor het kunstgras Sophie te gaan. Harstikke tevreden over deze keuze. Het grote voordeel is dat Grasexpert een gratis opslag service heeft, en rollen in 2 meter leverd. Dit is na te laten bij de andere aanbieders.

M. Boekhout

Fijn geholpen en erg blij met het gras wat deze week gelegd is in onze achtertuin. Aardig personeel en zeer deskundig.

D. Schoonderwoerd

Mijn eerdere review was er eentje met een lage score. Maar uiteindelijk heb ik een vriendelijke mijnheer getroffen en heeft hij het probleem zeer correct opgelost.

Jos Poldaren

Leuk personeel. Snelle levering en harstikke goede kwaliteit.