Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

Dijkstra

Super goed advies en goede installatie

Verkoopproces ging vlot, misschien iets meer bedenktijd maar kiezen we ook zelf voor

Dolph te Paske

Prettige, adequate en vlotte service.

Popdam Beheer B.V.

Keurig geholpen en goede adviezen.

Nog beter advies geven over de gevolgen van het aanschaffen van een Bora Pure inductiekookveld van glaskeramiek met ingebouwde kookveldafzuiging - luchtafvoer / recirculatie i.v.m. de pannen en de... Nog beter advies geven over de gevolgen van het aanschaffen van een Bora Pure inductiekookveld van glaskeramiek met ingebouwde kookveldafzuiging - luchtafvoer / recirculatie i.v.m. de pannen en de condensvorming.
Door het gebruik van de recirculatie ontstaat er sneller condens en wordt het een beetje benauwd zoals in de sauna.
En de ruiten in de ramen beslaan door de warme - vochtige lucht.
Dit gebeurt niet als de afvoer naar buiten gaat.
Bij het bakken en braden valt het wel mee maar staan er meerdere pannen te koken dan word het een probleem dan is het broeierig in de keuken zelfs met de bijkeukendeur open.
De vetfilter doet zijn werk en de geurtjes worden gefilterd maar de vochtige lucht blijft een probleem.
We hadden pannen voor keramische kookplaten. Dit geventileerd naar de verkoper en gevraagd of we deze konden blijven gebruiken.
Zijn antwoord was ja dit moet geen probleem zijn.
Later bleek dat onze pannen niet geschikt waren voor inductie koken. Niet magnetisch genoeg.
Nieuwe pannen aan moeten schaffen ter waarde van € 467.00

De keuken ziet er prachtig uit, maar er moet nog aardig wat nazorg plaatsvinden. De look is tof en we zijn er erg blij mee.

De ruimte bij de mensen thuis komen bekijken voor een compleet beeld

Claudia

Voor de badkamer en keuken hadden we een idee hoe we deze wilden hebben. Na een gesprek met Rob (vesting Middelburg) zijn we met een andere opstelling naar buiten gegaan. Veel beter en heel erg veel... Voor de badkamer en keuken hadden we een idee hoe we deze wilden hebben. Na een gesprek met Rob (vesting Middelburg) zijn we met een andere opstelling naar buiten gegaan. Veel beter en heel erg veel mooier. Rob bedankt. We zijn zeer tevreden.

Niets veranderen. Prima zo.

Hans Wisse

Goede prijs/kwaliteit verhouding...Super geholpen door Sietske en top monteurs

Hilde

Slecht

Beleefdheid.

Michiel Nicaise

Een goed gesprek met creativiteit van de medewerker over zaken besloot ons om de keuken bij Grando te bestellen. Tevens besloten om het geheel van voorbereiding ook aan het bedrijf waat de plaatsing... Een goed gesprek met creativiteit van de medewerker over zaken besloot ons om de keuken bij Grando te bestellen. Tevens besloten om het geheel van voorbereiding ook aan het bedrijf waat de plaatsing ging doen uit te besteden.
Keuken van Grando: prachtig gemaakt zoals wij het wilden hebben inclusief inzet van oude apparatuur die netjes is opgenomen in de keuken.
Plaatsing door R&D de Visser te Middelburg: perfecte offerte, duidelijke communicatie, totale ontzorging in het geheel van voorbeiding keuken (sloop oude), aansturing diverse onderaannemers en plaatsing van een prachtige keuken. Die mannen staat om 07 uur op je stoep en doen het "even voor je" Echt een Top bedrijf en aanrader voor elke keukenplaatsing .!

Geke

Wij hebben een badkamer aangeschaft via Grando Middelburg. Niets dan lof over het advies, de service, het luisterend oor en de montage!! Ook was de badkamer in twee weken helemaal af.

Henk Reijerse

Sinds 2 maanden staat onze nieuwe keuken perfect geplaatst door de monteurs alsmede ook van te voren bij het uitzoeken goed advies van Michel gehad hadden een hoop vragen uiteraard maar op een... Sinds 2 maanden staat onze nieuwe keuken perfect geplaatst door de monteurs alsmede ook van te voren bij het uitzoeken goed advies van Michel gehad hadden een hoop vragen uiteraard maar op een joviale manier uitgelegd
Zal ook Grando zeer zeker aanbevelen