Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

Davidse

Deze week is onze keuken geplaatst door monteur Joost,zijn hier zeer tevreden over. Het eind resultaat is echt geweldig,we zijn erg blij met onze nieuwe keuken . Onze complimenten voor zowel het... Deze week is onze keuken geplaatst door monteur Joost,zijn hier zeer tevreden over. Het eind resultaat is echt geweldig,we zijn erg blij met onze nieuwe keuken . Onze complimenten voor zowel het advies in de winkel als over de levering en de montage .

C.Sanderse

Prima prijs-kwaliteitverhouding. Goed advies en nette service. Erg blij met de nieuwe keuken!

Reactie Grando.nl:

Fijn om te horen meneer Sanderse.
Erg veel plezier met uw nieuwe keuken.
Vriendelijke groet,
Grando Keukens & Bad

Vriendelijk ontvangen, goed en professioneel geholpen en met een tevreden gevoel een keuken besteld.

Prima advies, begeleiding en service. Er staat een prachtige keuken op me te wachten!

Schroevers/de Nooijer

Goed geholpen bij het kopen van onze nieuwe keuken!

Menno

Prima wijze van verkopen, aansluiten en service.
uitstekende Stefan Remijn (zorgvuldig en oog voor detail).

Bernard Sonke

Michel de Ridder van Grando Middelburg heeft ons met zijn kennis, ervaring en gevoel voor smaak fantastisch geholpen met het samenstellen en vormgeven van onze droomkeuken!

J. Blokpoel

Service, goede communicatie en geduld!

Hartog

Buitengewoon tevreden!

Van A tot Z goede service en ondersteuning, onze keuken is helemaal naar onze wens ontworpen en gemonteerd.