Offerte

Zorgconsulent Zuid

Top service

top monteur

Fatclaw

Super positieve ervaring zeer zeker aan te bevelen

ga zo door

André

Grando Helmond helpt je klantvriendelijk, eerlijk, transparant en oprecht. Niets is te veel en waren zelfs duurder maar we zijn nergens beter geholpen en daarom mogen ze van ons iets duurder zijn.... Grando Helmond helpt je klantvriendelijk, eerlijk, transparant en oprecht. Niets is te veel en waren zelfs duurder maar we zijn nergens beter geholpen en daarom mogen ze van ons iets duurder zijn. Een echte aanrader want zo’n zaak is er in Helmond niet te vinden.

Ga zo door

henri

Demo gekocht kon op moment van afgesproken datum helaas vanwege medische omstandigheden zelf niet mee ophalen
hun hebben de demo zelf gedemonteerd en mee ingeladen terwijl ik zelf aan de...
hun hebben de demo zelf gedemonteerd en mee ingeladen terwijl ik zelf aan de koffie zat fijne service

was perfect

J. van Rooij-Timmermans

Erg vriendelijk geholpen en deskundig advies gekregen. De badkamer moet nog geplaatst worden. Ik ga er van uit dat de plaatsing net zo deskundig en vlot verloopt.

Meulendijks

Dit weekend ontzettend goed geholpen door Grando. Echt heel goed met ons meegedacht met als resultaat dat we allebei erg tevreden en enthousiast zijn over het ontwerp en de gekozen onderdelen.

Patrick Polderman

Zeer warme omgeving en goede specifieke uitleg en voelde me zeer op mijn gemak, ze deden alles en niets was te veel ook al wisten ze dat ik nog niet gelijk kon en wilde beslissen maar dat gaat zeker... Zeer warme omgeving en goede specifieke uitleg en voelde me zeer op mijn gemak, ze deden alles en niets was te veel ook al wisten ze dat ik nog niet gelijk kon en wilde beslissen maar dat gaat zeker goedkomen.

ans pelgrim

Perfect bedrijf met veel super goede adviezen
Bedankt

Janssen

Super geholpen in Helmond door de ondernemer zelf. Eerlijk en oprecht en aanwezig voor zijn klanten.

Eric Berkvens

We hebben de keuken gekocht in Helmond. Eindelijk geen opdringerige verkoper maar iemand die de tijd neemt, advies geeft , oplossings gericht denkt en niet pusht om maar te kopen. Het is en blijft... We hebben de keuken gekocht in Helmond. Eindelijk geen opdringerige verkoper maar iemand die de tijd neemt, advies geeft , oplossings gericht denkt en niet pusht om maar te kopen. Het is en blijft een kwestie van klik en vertrouwen en dat was er direct. De keuken moest snel geleverd worden en dat was binnen 4 weken. Zowel theoretisch als praktisch was dat haalbaar. De keuken werd zelfs een week eerder geleverd dan gepland. Ook de montage verliep perfect. Wat een vakman. Helaas ontbraken er 4 legplanken maar deze werden binnen 3 weken nageleverd. Zo was onze keuken voor de feestdagen tip top in orde. Na 3 weken werkte een scharnier van een deurtje niet naar behoren. 1 telefoontje en ik kon deze direct in de winkel ophalen. Klasse!

De verkoper had aangegeven om langs te komen nadat de keuken geplaatst was. Erg leuk gebaar als aftersales maar de keuken hebben we inmiddels 2 maanden in gebruik maar niemand gezien. Wel erg leuk... De verkoper had aangegeven om langs te komen nadat de keuken geplaatst was. Erg leuk gebaar als aftersales maar de keuken hebben we inmiddels 2 maanden in gebruik maar niemand gezien. Wel erg leuk om vanuit grando een receptenboek te ontvangen.