Offerte
2.8/10
Ontwerp
8.2/10

Jessica

Ellende, elke dag, 4 maand lang!

Doe dit niet nog meer mensen aan

Martine

De Grando-keukens zien er heel mooi en kwalitatief uit. Ik was direct betoverd. Maar het gaat compleet fout bij de dienst na verkoop, wanneer je ze het meest nodig hebt, geven ze niet thuis. Bij... De Grando-keukens zien er heel mooi en kwalitatief uit. Ik was direct betoverd. Maar het gaat compleet fout bij de dienst na verkoop, wanneer je ze het meest nodig hebt, geven ze niet thuis. Bij levering ging het al verkeerd: we kregen een werkblad in een kwaliteit die we niet besteld hadden. Grando Brugge verschool zich achter het feit dat hun verkoper (die tussen bestelling en levering ontslagen was) er niet meer was en wij een verkeerd "code" hadden besteld. Wij hadden gewoon het werkblad van hun toonzaalmodel besteld, maar dat konden wij nergens bewijzen. Na amper 1 jaar begon de kast waar de koelkast in zit te delamineren. Dat vonden ze normaal, want het was toch "een vochtige omgeving". Dus daar konden ze niets aan doen. Ondertussen zijn we negen jaar verder en alle keukenkasten delamineren één voor één. Het is echt geen zicht. Van Grando hebben we niets meer gehoord. Echt heel teleurstellend, vooral de manier waarop ze omgaan met een klacht! Dus nu zijn we op zoek naar een nieuwe keuken. Eén ding is zeker voor ons nooit meer een Grando. Bezin voor je begint!

Luister naar de klant, vooral bij klachten. Net daar kan je het verschil maken.

john van der Ven

Al een jaar bezig met het afbouwen van de badkamer
fouten maken is menselijk
het vertikken om het optelossen is gewoon te gek voor woorden

Jan Wolterink
Grando Almeo Al een jaar bezig met het afbouwen van de badkamer
fouten maken is menselijk
het vertikken om het optelossen is gewoon te gek voor woorden

Jan Wolterink
Grando Almeo
bedankt dat je on zo laat stikken.

hij komt zijn afspraken niet na ...
deze man is niet te vertrouwen

john van der Ven

Komt afspraken niet na

offerte en tekening volgen zo als afgesproken en door beiden is onder tekent

weideman

Ik wil het een en ander kwijt over Grando badkamers Almelo.De verkoper is een vriendelijke man en kan het goed uitleggen.Over ingehuurde tegelzetter heb ik geen goed woord over.Dat is een harde... Ik wil het een en ander kwijt over Grando badkamers Almelo.De verkoper is een vriendelijke man en kan het goed uitleggen.Over ingehuurde tegelzetter heb ik geen goed woord over.Dat is een harde werker maar een grote prutser.Al met al heeft het anderhalf jaar geduurd voor de badkamer helemaal klaar is en als er wat vergeten is wordt steeds weer verkeerd spul gestuurd.Het is al een paar maand geleden dat het door is gegeven aan de verkoper dat er geen rosetjes om de leidingen geplaatst waren,maar elke keer worden er verkeerde gestuurd en het is nog niet klaar.Dus geen goed woord over voor Grando badkamers Almelo

Klachten verhelpen

Zeer prettig en vakkundig geholpen.

Tijdens het maken van het ontwerp zorgen dat nieuwe klanten eerder geholpen worden.

Vriendelijke medewerkers, deskundig advies. Geweldige aflevering van de badkamer, tegelzetter is een vakman. Wij zijn zeer tevreden.

Vooral zo doorgaan.

Esther Braakman

Wij hebben een goede ervaring met Grando. Nemen de tijd voor het uitzoeken van alle materialen. Ook waren we snel aan de beurt voor het plaatsen van onze badkamer.
Ook een goede samenwerking...
Ook een goede samenwerking met de zzp'ers
We zijn blij met het resultaat!!!

Vooraf informeren dat de factuur niet alleen van Grando komt, wij moesten ook een deel aan de aannemer betalen

J van der Linde

Prima service
En prachtig afgewerkt
Binnen de afspraak

Oplevering

Birgit Huesken

Wij hebben hier een dure badkamer aangeschaft. Erg veel spijt van. Na 4 maanden is het nog niet af. We moeten overal zelf achteraan, worden niet teruggebeld en het werk blijft maar liggen. Deze... Wij hebben hier een dure badkamer aangeschaft. Erg veel spijt van. Na 4 maanden is het nog niet af. We moeten overal zelf achteraan, worden niet teruggebeld en het werk blijft maar liggen. Deze ervaringen horen we van meer mensen. Voor ons eens maar nooit weer.

Bel klanten terug, laat zien dat je het vervelend vind als iets niet goed loopt, maak het werk af, wees bereikbaar.... en zo kan ik nog wel even doorgaan