Offerte
2.8/10
Ontwerp
8.2/10

Anja ter Harmsel

Goed aanbod, mooie indeling, slechte afronding
Ik wacht al sinds oktober op vervangende kast in verband met transportschade.

Reactie Grando.nl:

Beste Anja,
Ik ga dit direct voor u uitzoeken. Bedankt voor het delen van uw ervaring.

t.stam

Ruime aandacht voor de klant en zijn wensen

L. van der Vinne

De badkamer is prachtig geworden. Prijs/ kwaliteitverhouding is goed. De installateurs leverden goed werk.

Eppink

Afgelopen zomer heb ik bij grando Almelo mij badkamer besteld. Tijdens de eerste gesprekken wordt je hartelijk ontvangen, maar op het moment dat je de handtekening hebt gezet blijkt de services toch... Afgelopen zomer heb ik bij grando Almelo mij badkamer besteld. Tijdens de eerste gesprekken wordt je hartelijk ontvangen, maar op het moment dat je de handtekening hebt gezet blijkt de services toch niet zo vlekkeloos te verlopen als je verwacht.
Zo moest ik meerdere malen contact met hem opnemen omdat ik geen technische tekening had ontvangen.
Hij kon de materialen snel leveren, alleen miste bij deze levering de sierlijsten. Ik contact met hem opnemen en hij erkende dat dit vergeten was. Echter werkt dit nooit nageleverd en heb ik het uiteindelijk zelf moeten ophalen.

Toen de badkamer geplaatst was(in eigen beheer gebeurt) bleek dat er tegels overbleven. Ook een volle verpakking. Ik nam toen contact op met Jan en kreeg direct te horen dat die niet terug gebracht kon worden. Hij had hier al een standaard smoes voor klaar liggen, ik vertelde hem dat ik zelf wel contact ging opnemen met de leverancier die de tegels had geleverd. Hij zei toen dat hij dat wel ging doen echter heeft die dat niet gedaan. Na meerde malen contact met hem te hebben gehad heb ik zelf de leverancier gebeld, en ik kreeg van hun te horen dat dit wel terug gebracht kon worden. Alleen moest dit helaas via grando Almelo geregeld worden. Dit speelt nu al 8 weken.
Ook bleek na plaatsen dat de sensor in de spiegel niet werkte en dat de deur van de douchecabine verkeerd om open ging.
Na dit ook gemeld te hebben bij hem ben ik wel geteld 1 keer terug gebeld door grando. Hij beloofde dit op te gaan lossen.
Maar plotseling kon hij niet meer zo snel leveren als hij dat kon toen er nog niet betaald was. En zijn telefoon werkt volgens mij ook niet meer. Want we zijn nu 8 weken verder en het is nog steeds niet afgehandeld...
Mij zie je nooit weer bij grando Almelo

Herman Wolters

Vakkundig geholpen en problemen snel opgelost

van Laarhoven

De verkopers zijn en blijven vriendelijk maar ik heb soms het idee verkocht is verkocht. Je moet achter je afspraken aan , en lieten het nogal afweten qua inmeten. Dit hadden ze al meteen kunnen... De verkopers zijn en blijven vriendelijk maar ik heb soms het idee verkocht is verkocht. Je moet achter je afspraken aan , en lieten het nogal afweten qua inmeten. Dit hadden ze al meteen kunnen regelen met de aankoop. Verder was er de verkeerde afzuigkap geleverd en dit hebben ze wel heel netjes opgelost.

G.J. Linneman

Wij zijn van begin tot eind erg goed geïnformeerd

A. Noniem

Bestelde badkamer werd niet compleet geleverd, moest er zelf achteraan om compleet geleverd te krijgen. Daarna tot de conclusie gekomen dat aantal m2 aan tegels verkeerd berekend/geleverd zijn.... Bestelde badkamer werd niet compleet geleverd, moest er zelf achteraan om compleet geleverd te krijgen. Daarna tot de conclusie gekomen dat aantal m2 aan tegels verkeerd berekend/geleverd zijn. Helaas werd dit niet erkend en heb ik zelf extra kosten moeten maken, die pas na lang discussiëren maar gedeeltelijk zijn vergoed.

H.J. Steenvoorden

Goede ontvangst/adviezen. Hebben per slot van rekening meer dan 5 uren in de zaak doorgebracht. Echter toen het zakelijke ter bespreking kwam werd er niet adequaat gereageerd en/of waren de... Goede ontvangst/adviezen. Hebben per slot van rekening meer dan 5 uren in de zaak doorgebracht. Echter toen het zakelijke ter bespreking kwam werd er niet adequaat gereageerd en/of waren de bevoegdheden niet aanwezig.

G. Weultjes

Alles wordt mooier voorgespiegeld dan dat het is, afspraken worden niet nagekomen.