Mandy

Betrouwbaar en snel

ik had op 26 juni een tshirt besteld en had het de volgende dag al in huis. De maten zijn ook precies zoals aangegeven. Een large is ook daadwerkelijk een Europese Large. Een aanrader.

L.P.Veen

Het kan altijd beter.

Zijn zeer zeker op de goede weg.

Super

goed

ad

Ferrari shirt

Heb er lang op moeten wachten,bijna 6 weken.

Brian Verhoeven

Xxxl

Prima snelle levering..Jammer dat er alleen geen grotere maten zijn..zoals xxxl

Top

Goed en super snel bezorgd!

J duijts

Red bull polo

Goede service. Alleen met DHL liep het niet helemaal soepel. Op de dag dat ze kwamen leveren waren we niet thuis, nieuw kaartje in de bus, ook weer op n tijdstip dat we niet thuis waren. Er stond n... Goede service. Alleen met DHL liep het niet helemaal soepel. Op de dag dat ze kwamen leveren waren we niet thuis, nieuw kaartje in de bus, ook weer op n tijdstip dat we niet thuis waren. Er stond n code op het kaartje wat je in kon voeren zodat je kon aangeven wanneer je wel thuis was en ze dus langs konden komen, maar die code werkte dus niet. Al met al bijna 5 dagen zo bezig geweest voordat we het pakketje hadden!

Mortiers Tommy

Redelijk snel

Het is niet van mijn gewoonte items te betalen vooraleer ze in mijn bezit zijn.doch ondervond ik dat F1 store correkt en betrouwbaar werkt.

Marco Van De Genachte

Levering liet lang op zich wachten

Bij de bestelling van een artikel bleek dit voorradig te zijn. Edoch bleef de status van het order lange tijd 'in behandeling'. Uiteindelijk via de website en via mail de customer service... Bij de bestelling van een artikel bleek dit voorradig te zijn. Edoch bleef de status van het order lange tijd 'in behandeling'. Uiteindelijk via de website en via mail de customer service gecontacteerd. Antwoord gekregen dat het artikel niet meer voorradig was maar dat er een levering bij F1Store nakende was. Uiteindelijk het artikel in goede orde ontvangen ...

Marc Meuleman

Vlekkeloos

Van bestelling tot levering..vlekkeloos !!