Nazorg en garantie

D. van Wijhe

snelle service

Herkes

Goede Service

Levert goed werk, voor een redelijke prijs

Krayenbosch

Positieve ervaring

Snelle service, kundige en vriendelijke medewerkers

Indien mogelijk een iets nauwkeurigere indicatie van de aankomst van de monteur

Ed

Correct en volgens afspraak

Via service contract op tijd onderhoud

Alles was naar wens

Kees van der Dussen

Prettig en kundig

Vakmanschap en doorgaan met zoeken naar de juiste oplossing

M. Steneker

CV-ketel is netjes onderhouden. Maar ik baal ervan dat er nog € 50 aan extra kosten bijkomen. En dat zijn kosten die kennelijk altijd gemaakt worden en dus begrijp ik niet waarom dat niet van te... CV-ketel is netjes onderhouden. Maar ik baal ervan dat er nog € 50 aan extra kosten bijkomen. En dat zijn kosten die kennelijk altijd gemaakt worden en dus begrijp ik niet waarom dat niet van te voren opgegeven wordt.

Monteur heeft netjes gewerkt.

Geef van te voren de te verwachten materiaalkosten op.
Geef van te voren de te verwachten materiaalkosten op.
Daarnaast adviseerde de monteur een WTW-installatie (ipv warmtepomp). Ik vroeg aanvullende informatie daarover maar heb deze tot op heden nog niets ontvangen.

Reactie GP Verwarming & Sanitair:

Beste heer Steneker,
Beste heer Steneker,
Goed om te horen dat u tevreden bent over de uitgevoerde werkzaamheden. Tijdens onderhoud bleek dat de onsteekpen aan vervanging toe was, dit is overlegd met u en hebben het betreffende onderdeel daarna vervangen. Het klopt inderdaad dat dat onderdeel in rekening gebracht wordt en daar extra kosten aan verbonden zijn. Dit onderdeel wordt overigens niet bij elke controle-beurt vervangen, de pakkingen daarentegen weer wel. Wellicht hadden we dat even beter met u kunnen communiceren.
We nodigen u graag uit op kantoor om de diverse mogelijkheden tot verduurzaming van uw woning te bespreken.
Met een vriendelijke groet,
GP Verwarming & Sanitair

croon

Erg plezierig

staat altijd op korte termijn voor ons klaar

nvt

Dave van Riek

Ik ben er net mee in contact gekomen dus ik weet eigenlijk nog niet zoveel van het bedrijf. De monteur heeft nu voor de eerste keer mijn ketel schoongemaakt en naar mijn mening deed hij dat goed en... Ik ben er net mee in contact gekomen dus ik weet eigenlijk nog niet zoveel van het bedrijf. De monteur heeft nu voor de eerste keer mijn ketel schoongemaakt en naar mijn mening deed hij dat goed en netjes, legde ook veel uit, kwam vakkundig over.
Hoe de service is als ik een storing heb dat weet ik nog niet omdat ik pas net mijn onderhoudscontract heb afgesloten.

Netjes op tijd, goed werk verricht, duidelijke uitleg.

Communicatie toen ik lid wilde worden was wat warrig, ik heb een paar keer moeten bellen voordat ik echt contact kreeg om verder geholpen te worden.

van Touw

vriendelijkheid, ervaring

nvt

Hoogeveen

Hebben al jaren een service contract en zijn zeer tevreden. Komen afspraken na, zijn op tijd. Goed bereikbaar. Goede service.

Goede service. Eerlijk advies. Komt afspraken na.

Vooral zo doorgaan.