Nobels

Bestelling was verkeerd geleverd. Na een belletje met de klantenservice had ik binnen 24 uur de juiste club in huis. Top service!

Snelle levering en adequaat handelen

In eerste instantie goed maar later wat misverstanden mbt verzending

Werd juist geinformeerd over een afwijking in mijn bestelling en zijn in goed overleg tot een oplossing gekomen

GolfDiscountstore

GolfDiscountstore

Luc

Goed!

snelle levering, duidelijke website

Coby Solleveld

Golfdiscountstore heeft ons nog nooit teleurgesteld. Voorbeeld: mijn man komt thuis van de golfbaan. De zool van zijn golfschoen is kapot en niet meer te repareren. Zijn volgende golfafspraak is... Golfdiscountstore heeft ons nog nooit teleurgesteld. Voorbeeld: mijn man komt thuis van de golfbaan. De zool van zijn golfschoen is kapot en niet meer te repareren. Zijn volgende golfafspraak is twee dagen later. Hij gaat naar de site, ziet mooie schoenen in zijn maat en bestelt. De volgende dag al worden de schoenen bezorgd.

Groot assortiment. Je kunt zoeken op merk, op maat en zelfs op prijs. En kom je er even niet uit, dan kun je altijd bellen. Echt een bedrijf wat waarmaakt wat er wordt beloofd. En nee, ik werk er... Groot assortiment. Je kunt zoeken op merk, op maat en zelfs op prijs. En kom je er even niet uit, dan kun je altijd bellen. Echt een bedrijf wat waarmaakt wat er wordt beloofd. En nee, ik werk er niet.

Leo51

Alles top

Snel geleverd, goed verpakt en onbeschadigd ontvangen

Kevin

Snelle service

Sterk materiaal

Overzichtelijke site, eenvoudig te bestellen en rap geleverd; kortom prima

zie ervaring

Béatrice mahaux