Golf123

Nette levering ; zoals aangeboden

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Ondanks dat artikel niet voorradig was toch redelijk snel geleverd👍

Ingrid

Heel goed

Aanbod en prijs/kwaliteit

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Bericht met de melding dat de spullen niet voorradig zijn en toch snelle levering.

Menno Brouwer

Goed. Ze denken goed mee.

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Zelfs diegene die inpakt denkt na en belt na bij onzekerheid. Pro-actief!

Klussenbedrijf Kniesmeijer

Top

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Bestellen, levering en goede prijs

Zeer goed

Bestelling afhandeling en informatie

Eijkhout

Volgens verwachting

Zeer slecht

Niets

Reactie Golf123:

Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren.. Wij denken altijd mee met onze klanten en helpen waar we kunnen. Maar in uw geval was dit niet mogelijk omdat het door u bestelde item niet meer... Wat vervelend dat u het zo heeft ervaren.. Wij denken altijd mee met onze klanten en helpen waar we kunnen. Maar in uw geval was dit niet mogelijk omdat het door u bestelde item niet meer beschikbaar is, ook niet bij de fabrikant. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Dit keer niet zo goed, de prijzen op de website zijn anders dan wat ik moest betalen

snelle levering

Reactie Golf123:

Dank voor uw review en i.d.d. vervelend om te vernemen dat de staffelkorting niet klopt met de informatie op de website. In principe geven we 10% korting op 1 stuk, en 15% vanaf 2 stuks. Het bedrag... Dank voor uw review en i.d.d. vervelend om te vernemen dat de staffelkorting niet klopt met de informatie op de website. In principe geven we 10% korting op 1 stuk, en 15% vanaf 2 stuks. Het bedrag dat u uiteindelijk heeft betaald klopt dus wel maar de weergave op de website is niet correct. Wij hebben het dan direct na uw review aangepast. Ons excuus en nogmaals zeer bedankt voor uw waardevolle review

W Bovendorp

Niet op tijd geleverd en te veel berekend

Wat vond u erg goed gaan bij Golf123.nl?

Niets, geen reactie op de app

Reactie Golf123:

Wij betreuren het ten zeerste dat uw levering langer op zich heeft laten wachten dan normaal. Helaas lag het niet in onze macht om uw bestelling sneller bij u thuis te krijgen. Uw bestelling is... Wij betreuren het ten zeerste dat uw levering langer op zich heeft laten wachten dan normaal. Helaas lag het niet in onze macht om uw bestelling sneller bij u thuis te krijgen. Uw bestelling is meteen de volgende dag door ons verzonden, maar dat was ook de dag voor de Koningsdag en dus helaas niet mogelijk om op een nationale feestdag te leveren. 27 april is ook de dag geweest waarom uw whatsapp bericht niet werd beantwoord omdat we officieel gesloten waren. Op uw bericht van 26 april heeft men zelfs in de avonduren gereageerd. Het enige wat wij hebben kunnen doen is u op de hoogte houden van de status van uw levering.
Onze excuses dat het langer heeft geduurd dan u normaal van ons gewend bent!