9.5/10
9.5/10

Ramona

Een hele leuke gevulde tas gekocht met een leuk persoonlijk kaartje erbij! Gewoon top service!!

Annemarie Kaan

Snel en netjes afgehandeld. mijn bestek is bijna weer compleet. ik mis nu alleen nog de kleinere messen van gero scala/ keltum bries. ik hoop dat jullie die ook nog voor mij kunnen leveren.

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Beste Annemarie,

Helaas kunnen wij u daar niet meer mee helpen. Dit model is uit de collectie en ook door ons niet meer te bestellen.

Kevin

Marjolein Jansen

Servies word top verpakt, ruim assortiment, helaas kwam het gebroken aan en werd niet opnieuw verstuurd.

kees scholl

Via bol. com 2 doppers bestelt, bij het lveren ervan zat een kaartje, met een persoonlijke boodschap, zeer attent, het was net of ik het bedrijf en de mensen al jaren kent

Lonneke Gunnink

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd, heel zorgvuldig verpakt en met een kaart erbij met persoonlijke, attente woorden er op. Ik zou hier zeker weer bestellen!

Attent, accuraat

Koen van Os

We hebben onze bestelling (een serviesset) uitstekend geleverd gekregen. Goed verpakt, en nog een leuk extraatje en persoonlijke attentie erbij. Helemaal Top!
Als tip zou ik nog willen...

Goede verpakking, snelle en complete levering. Extra attentie.

"Breekbaar" op de doos.

Rikie van den Gevel

Mijn bestelling is correct en snel uitgeleverd. Top!

V.E.A.M Dorrepaal

Veel keuze en ook nog leuke aanbiedingen die je niet ergens anders vind.
Snelle levering en goed verpakt en ook nog een leuke persoonlijke kaart erbij ( handgeschreven)
Snelle reactie op...

Shelley

Snelle levering en producten worden altijd goed verpakt! Nieuwe producten van Blond Amsterdam staan vaak nog sneller online hier dan bij de Blond Amsterdam webshop zelf!

Zie mijn ervaring.

Janneke

Goede en snelle service, servies uitstekend ingepakt !

Goed inpakken van servies