magdalena munsters

Zeer vriendelijke medewerkers. Snelle en correcte levering. Een opmerking over een beschadiging werd zeer correct en snel opgelost. Fijn dat ze producten verkopen waar je bij andere winkels niet...

Goede en snelle service. zeer vriendelijke medewerkers.

niets ga zo door!

Monique

Zeer goede en snelle service

Goede service en snelle levering.

Rob van de Veerdonk

Onze eerste bestelling, Doppers.
Super snel, netjes verpakt en een persoonlijke boodschap, grote klasse.

De klantvriendelijkheid, met kop en schouders boven alles uit.

Helemaal niets.

Leny van Houdt

We hadden nieuw bestek gekocht in de winkel. Toen we 2 weken later contact opnamen met de zaak omdat we niet wisten wat de naam van de serie was , wisten ze nog precies wat we gekocht hadden en...

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Els Albersnagel-Thijssen

Eerste keer klant. Scanpan besteld. Eenvoudig te vinden op website. Volgende dag geleverd. Prima ingepakt. Pan bevalt uitstekend.

Mooie website, alles eenvoudig te vinden. Snelle reactie. Goed opgestelde communicatie over levering. Niet dat popiejopie gedoe.

R. de Bruin

Contact leggen eenvoudig en de gestelde vragen werden met kennis van zaken beantwoord. Aanrader!

de beantwoording van vragen!

op dit moment nog te weinig ervaring met uw bedrijf om dit te kunnen beantwoorden!

Pauline Vossen

Positief.

De bestellingen worden heel snel geleverd. Alles is heel goed verpakt. En er zat een mooi cadeau bij waarvoor mijn dank

Heidi

Hoi!
Ik kreeg mijn Laura Ashley mokjes helemaal heel, en superdepuper veilig verpakt binnen!
Wauw, wat ben ik er blij mee.
Leuk dat er ook nog een briefje bij zat, met een...

Goeie veilige verpakking

nee

Sandra

TOP!

Leuke attentie toegevoegd aan mijn bestelling, THANKS XXX

Mocht het jullie opvallen dat er een onderdeel zou kunnen ontbreken in de bestelling (melkkannetje). Misschien even verifiëren

M. Donkelaar

Aanvulling gevonden bij bestek van bijna 40 jaar oud. Snelle en gemakkelijke levering.