Stella Jägers

Professioneel en ook vertrouwd persoonlijk

Thea

Tegenvaller, ze laten me mooi zitten met mijn dure Demeyere pannen. Geen goede advies, in combinatie met mijn kookplaat werkte deze niet!!

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Beste Thea,
Beste Thea,
Bedankt voor uw review. Wij vinden het jammer om te horen dat u ons advies niet goed vindt. Het advies dat was gegeven, was op basis van de informatie die wij van u gekregen hadden. U was nog op gas aan het koken en in de nieuwe keuken zou een ATAG inductieplaat komen. Met deze informatie zijn de Demeyere pannen geadviseerd, ook luisterend naar uw wens 'goede pannen voor op inductie'. Nu blijkt na een aantal weken/maanden dat de keuken geen ATAG inductieplaat heeft maar een ETNA. Deze inductieplaat heeft te weinig vermogen om goed te functioneren samen met de Demeyere pannen. Helaas kunnen wij de gebruikte pannen niet retour nemen. De pannen hebben wij uitvoerig getest met onze inductieplaten in de winkel en deze werken perfect.
Team Gloudemans koken en kado

Péter Boekhorst

Schitterende DeMeyere pannen gekocht, snelle levertijd, goede communicatie.
TOP BEDRIJF 👌🏼

Simone Aarts

Goede ervaring!

Henk Joosen

Prima levering

Koosje Sneevliet

W. H. van Schoten

Prima bedrijf. Ik werd netjes op de hoogte gebracht dat een onderdeel van mijn bestelling niet leverbaar was. Ik kreeg het voorstel toch leveren of wachten tot het weer op voorraad was. Voor het... Prima bedrijf. Ik werd netjes op de hoogte gebracht dat een onderdeel van mijn bestelling niet leverbaar was. Ik kreeg het voorstel toch leveren of wachten tot het weer op voorraad was. Voor het eerste gekozen en kreeg bijzonder snel mijn geld retour 👍🏼!

Leonne van den Wildenberg

Mijn bestelling werd na 3 dagen bevestigd en na 5 dagen bezorgd. Zag er prima uit!

Marcus de Vries

Goed advies aan de telefoon, wat op de website staat, hebben ze ook echt.

Elsa Gorter

Zeer positief, snelle levering, goede kwaliteit