Willem Messemaker

Goed bedrijf en mooie meubelen

Arie Bijl

Zeer goed! Product bevalt goed en is snel geleverd. €5 kortingscode werkte niet, maar na dit te hebben aangegeven is dit gecrediteerd. Heel netjes!

Elsbeth Stenger

Keurig op tijd geleverd, goed ingepakt.

Semra

Ik had na 3 weken eindelijk een bezorg afspraak voor onze nieuwe tafel, hele middag gewacht. Word ik om kwart voor 5 gebeld dat de bezorger nog maar 1 tafel in de wagen heeft en 2 adressen te gaan... Ik had na 3 weken eindelijk een bezorg afspraak voor onze nieuwe tafel, hele middag gewacht. Word ik om kwart voor 5 gebeld dat de bezorger nog maar 1 tafel in de wagen heeft en 2 adressen te gaan voor zelfde tafel. Verkeerd geladen.. en dat hij koos voor dat andere adres. Heel slecht geregeld dit, geen goede ervaring.

Reactie Gister&Vandaag:

Hoi Semra,
Dat is inderdaad heel vervelend! Wij hebben onze uiterste best gedaan om het alsnog snel te bezorgen! hopelijk ben je verder tevreden met jouw aankoop!

Peter Verhagen

Nooit meer,
Nooit meer,
Salontafel besteld maar nooit ontvangen. Klantenservice onbereikbaar. Ze zijn met vakantie maar je kan mailen en zal dan binnen 48 uur een reactie krijgen. Helaas geen reactie behalve een mail of ik tevreden ben met het bestelde product. Welk product.
Ik vraag uiteindelijk om het bedrag van de tafel te retourneren. Geen probleem, is de reactie. Het bedrag is terugeboekt. Helaas, een week verder en nog niets ontvangen.
Vandaag brief ingebrekestelling verstuurd met daarin naast nogmaals een verzoek voor retourneren van het bedrag van de salontafel de opmerking toegevoegd dat ik alle mail correspondentie met gisterenenvandaag online ga zetten opdat een ieder kan volgen wat de werkwijze van deze vlug webshop waard is

J.A. Taal

Kreeg een bericht dat de bestelling verzonden was toen ik de bestelling al binnen had. Verder alles goed geregeld

Sharda Gangadien

Alles verliep naar wens

Karolina Streekstra

Heel goed

Co Konijn

De bezorging was 4 uur later dan gepland, maar alles is prima gegaan.