Arian Meel

Mooie tafels

Annemarie Kleinhof

Helaas iets minder fijn

Carin Stoop

Zeer tevreden. Besteld en volgende dag geleverd. Keurig verpakt. Heel erg blij mee. Goede service.

M.h.m Jacobs

Leonardus / Bocholtz

Onlangs mijn 1e bestelling geplaatst bij G&V.
Product was qua afmeting niet conform specs. op website.
Onlangs mijn 1e bestelling geplaatst bij G&V.
Product was qua afmeting niet conform specs. op website.
Na signalering naar klantenservice bleek dit een foutieve info op de website. Van G&V een Acceptabel compensatie-aanbod gekregen.
Na accordering mijnerzijds alles zeer snel en naar tevredenheid in orde gemaakt.

Len Evers

Super bedrijf netjes optijd geleverd

Leon Zanden

Super leuke winkel met veel leuke dingen

Lieve smolders

Volledig verkeerd pakket schroeven en ronddelen voor het in mekaar zetten van tv tafel. Eerste keer besteld, nooit meer, alles moeten opnieuw kopen om de tafel in mekaar te zetten

Reactie Gister&Vandaag:

Beste Lieve,
Beste Lieve,
Bedankt voor je review. Het TV meubel wat je hebt besteld is een bouwpakket bestaande uit 4 delen. Alle bevestigingsmaterialen en gereedschap zijn meegeleverd. Bij de artikelbeschrijving staat ook vermeld dat het een bouwpakket is.
We hopen dat je toch nog veel plezier gaat beleven aan het mangohouten TV meubel.
Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben kun je contact opnemen per mail of telefonisch gedurende onze openingstijden.
webshop@gisterenvandaag.nl
0475 476 433
Team webshop Gister & vandaag

Guido Van Giel

Artikelen goed verpakt. Informatie en levering prima.

Christine Baar

Snelle correcte levering