Judith de Groot

Helaas allemaal bobbels

Service

Reactie Gezondkussen.nl:

Bedankt voor uw review. Het Spaanse kussen traagschuim Aloe Vera heeft een onregelmatig oppervlak. Deze informatie is vermeld in de product omschrijving. Het Spaanse kussen traagschuim Aloe Vera... Bedankt voor uw review. Het Spaanse kussen traagschuim Aloe Vera heeft een onregelmatig oppervlak. Deze informatie is vermeld in de product omschrijving. Het Spaanse kussen traagschuim Aloe Vera heeft u eerder bij ons besteld en hiermee ervaring opgedaan. Ondanks de geopende verpakking heeft u het kussen kosteloos kunnen retourneren. Mocht u (nog) niet 100% tevreden zijn dan zien wij deze graag een bericht tegemoet via info@gezondkussen.nl

Angelique Scheurwater

Goede producten

Duidelijk, snelle levering

Erna

Feedback

Goede uitleg.

Ineke

Heerlijk kussen

Snelle levering, klacht ook snel opgelost

yvette

Heerlijke kussens op topsnelheid

heerlijke kussens, 3 verschillende die bieden wat beloofd wordt

J.J.

Goed kussen

Duidelijke website

R.Statema

Lekker kussentje

voldoet aan de verwachting van ondersteuning

Ruben

Prima!

Duidelijke uitleg over de producten en mooi kwaliteitskussen ontvangen.

winters

Te dik

Reactie Gezondkussen.nl:

Goedendag, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben per e-mail contact opgenomen om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. U kunt alsnog een bericht sturen naar... Goedendag, bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben per e-mail contact opgenomen om tot een oplossing te komen. Helaas hebben wij nog geen reactie ontvangen. U kunt alsnog een bericht sturen naar info@gezondkussen.nl Wij streven naar 100% tevreden klanten!

Rosalie

Goed. Doen niet moeilijk!

Doen niet moeilijk bij ruilen/ retour