Werner Keeris

Goede opvolging. Klein probleem werd onmiddellijk opgelost. Persoonlijke aanpak.

Barbara

Product is goed. Service van Gerritsma valt te wensen over. Helaas is het product veel en veel later geleverd dan aangegeven in de webshop en heb er zelf verschillende keren voor moeten bellen en... Product is goed. Service van Gerritsma valt te wensen over. Helaas is het product veel en veel later geleverd dan aangegeven in de webshop en heb er zelf verschillende keren voor moeten bellen en mailen om informatie te ontvangen. En dat voor een uitgaven van bijna €1.000,- . Ook nog eens een enorme berg onnodig verpakkingsmateriaal. Ik ga er niet meer terug.

Bram

1e bestelling is vlekkeloos en snel afgehandeld. 2e bestelling kreeg ik een keurig telefoontje van een vriendelijke dame vanwege de levertijd bij de distributeur/leverancier.

Rita Van Grinsven

Ik heb de ‘dish doctor’ besteld. Ik kreeg hem in een gezellig cadeaupapier thuis. Het afdruiprek is een eyecatcher in mijn keuken. Wat nog een hele prestatie is voor zoiets banaals als een... Ik heb de ‘dish doctor’ besteld. Ik kreeg hem in een gezellig cadeaupapier thuis. Het afdruiprek is een eyecatcher in mijn keuken. Wat nog een hele prestatie is voor zoiets banaals als een afdruiprek.