Gabrielle Hendriksen

Voldoet volledig aan onze wensen.
Blijft goed met regen en harde wind.

Jutten

Prima er waren wat problemen met de verzending dit is prima opgepakt. Een heel mooi geboortebord

Esther Van de poel

Titia Hofstra

Ik had een geboortebord besteld bij geboorteplein.nl. Klein puntje wat ik had met de tekst (datum invoegen lukte me niet) was direct opgelost. Super snelle service en een schitterend bord. Erg blij... Ik had een geboortebord besteld bij geboorteplein.nl. Klein puntje wat ik had met de tekst (datum invoegen lukte me niet) was direct opgelost. Super snelle service en een schitterend bord. Erg blij mee!

Ton

Prima, snelle service

Stephanie Gerritsen - van Kesteren

Snelle service en er is voldoende aanbod van verschillende geboorteborden.

Janine

Zeer goed. Ik heb mailcontact gehad over de afmetingen van de afbeelding op het behang. Het contact verliep heel prettig, met een snelle reactie. Verzending van het behang was ook vlot! Wij zijn... Zeer goed. Ik heb mailcontact gehad over de afmetingen van de afbeelding op het behang. Het contact verliep heel prettig, met een snelle reactie. Verzending van het behang was ook vlot! Wij zijn zeer tevreden.

Anastasia

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en nu vragen ze mij een review te schrijven. Raar of niet? Wanneer wordt het afgeleverd?

Reactie Geboorteplein:

Hoi Anastasia,
Hoi Anastasia,
Zoals we eerder per mail hebben gecommuniceerd zou het een aantal werkdagen duren voordat DHL het pakket opnieuw bij je zou aanbieden (de bezorging was een aantal malen niet gelukt). Inmiddels heeft DHL jouw bestelling bezorgd. We wensen je veel plezier met het geboortebord!

Marjolein Janson

Goed en snel