Koekjes
Levering

S. gandaoui

Ik had een opmerking over de levering van mijn bestelling. Dit heb ik aangegeven en Geboortekoekjes heeft het gelijk die dag nog opgepakt en het probleem gelijk opgelost. Professioneel en snel... Ik had een opmerking over de levering van mijn bestelling. Dit heb ik aangegeven en Geboortekoekjes heeft het gelijk die dag nog opgepakt en het probleem gelijk opgelost. Professioneel en snel gehandeld. Bij de volgende geboorte zal ik zeer zeker opnieuw een bestelling plaatsen. Bedankt!

nvt

Net voor 14.00 uur besteld toch volgende dag in huis . Geweldig

ben zeer tevreden

Van der Harst

Prima! Snel besteld en snel in huis

Alleen jammer dat er tussen de 60 en 120 koekjes zo weinig prijsverschil zit

Fey

Zijn vers en super lekker

Laura vd ven

Super! Binnen één werkdag bezorgd, en alles ziet er mooi & lekker uit! Ik moet bijna bevallen dus nog niet geproefd of laten proeven.

Nvt

oerlemans

Leuke en lekkere koekjes

zeker 30 stuks waren kapot, dat was erg jammer. Bezorging ook heel lang geduurd maar zijn we wel gewoon van DHL.

M.Adda

Heb goede ervaringen bestel daar best veel had laatst een mix doos gekocht alles was stuk heb het gemeld en kreeg een nieuwe maar was ook alles stuk

Beter opletten bij mix boxen

Senn

Goede compensatie, Helft kapot geleverd, ze komen ons tegemoet met nieuwe koekjes. Goede service!

Kim

Snel geleverd, lekkere koekjes

Meer verschillende bijvoorbeeld van streekgenootjes. En dan levertijd wat langer evt. Vooral voor bijvoorbeeld verjaardagen. Dan zou ik die ook sneller aankopen.

T. Bax

Een leuke traktatie en lekker