Mariska koekkoek

Wij zijn erg blij met ons bord.

Keurig en precies zoals het staat afgebeeld

Chalissa Dam

Super goede en strakke kwaliteit! En de levering was goed!

Super schattig!

Jordy Kuijpers

Helaas was het bord beschadigd tijdens de bezorging. Ik heb gebeld en ze deden nergens moeilijk over. De dag erna had ik een nieuwe. Het bord is erg mooi en van zeer goede kwaliteit. Zeker een... Helaas was het bord beschadigd tijdens de bezorging. Ik heb gebeld en ze deden nergens moeilijk over. De dag erna had ik een nieuwe. Het bord is erg mooi en van zeer goede kwaliteit. Zeker een aanrader.

Leroy jansen

Kwaliteit van ooievaar bord was er laag voor het geld wat je moet betalen.

Reactie Geboortebordkopen.nl:

Beste Leroy,
Beste Leroy,
Wanneer wij klachten krijgen over de kwaliteit van een geboortebord, wordt dit altijd netjes opgelost. Ik denk dat de andere beoordelingen die we krijgen dat wel bevestigen. Echter hebben we van jou nooit bericht gehad dat er iets niet naar wens was. Een mailtje met een foto van het bord was voldoende geweest, om een herdruk in gang te zetten.
We hebben nog wel geprobeerd naar aanleiding van deze beoordeling contact met je te krijgen, maar helaas reageer je daar niet op. We hadden graag je onvrede weggenomen, maar dat is niet mogelijk zonder jouw medewerking.

Snel geleverd, uitstekende kwaliteit

A.Coppens

Ziet er uit zoals verwacht.
Mooie heldere kleuren.
Stevig, weerbestendig materiaal.