2064 beoordelingen

Informatievoorziening
Dienstverlening & Service

2064 Reviews

Hans van Schie

Ook bij deze jaarlijkse controle een aardige en beleefde monteur. Geeft ook tips en vervangt een slang wat eigenlijk de installateur zou moeten doen ( " kleine moeite heb nog wat in de auto liggen... Ook bij deze jaarlijkse controle een aardige en beleefde monteur. Geeft ook tips en vervangt een slang wat eigenlijk de installateur zou moeten doen ( " kleine moeite heb nog wat in de auto liggen ").
Service is dus iets meer doen dan de standaard handelingen.

MJ Kriebel_Kersloot

Nieuwe ketel werkt goed. Echter moesten wij zelf bellen voor onderhoudsbeurt na 2 jaar. Bij de buren is de automatisch gegaan. Waarom moesten wij hier achteraan bellen?

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer, mevrouw Kriebel,
U hoeft niet zelf contact op te nemen voor het onderhoud. Het onderhoud plannen we per kwartaal. Er kan dus enige variatie in de termijn zitten.

J. Broos

Helaas, niet helemaal correct.

Reactie Gasservice Gaswacht:

Geachte heer Broos,
Geachte heer Broos,
Uit uw toelichting blijkt dat onze monteur u niet heeft meegenomen met wat hij bij het groot onderhoud aan pakkingen vervangt en welke kosten daaruit voortvloeien. Dat is niet volgens onze instructie. We zullen het uiteraard bespreken.

B.Eenkhoorn

Prima service, goede monteurs.

Marja Tiebie

Prima service!

Schenk

Prima, vriendelijk en snel

Hans Geurs

Kerige monteur, die tijd en aandacht voor zijn werk nam

M Chaudron

Zijn zeer tevreden