Arjan

Perfect geregeld.

Komen afspraken na

Ronald Borst

Snelle levering van uitstekende verlichting.

Snelheid en eenvoud

Robert

Maandag avond rond 22:00 6 grondspots besteld, dinsdag waren ze al binnen! Top geregeld. De spots aangesloten op de bekabeling die reeds in mijn tuin lag en hoppaa alles werkt perfect en alles is... Maandag avond rond 22:00 6 grondspots besteld, dinsdag waren ze al binnen! Top geregeld. De spots aangesloten op de bekabeling die reeds in mijn tuin lag en hoppaa alles werkt perfect en alles is zoals omschreven op de webshop en het zijn top kwaliteit spots. Wel moest ik de stekkers van de lampen aanpassen omdat ik oude aansluitpunten heb bij mijn reeds aanwezige bekabeling, ook dit stond keurig vermeld in de gebruiksaanwijzing. Ben super tevreden en ik zou een ieder willen zeggen: als u verlichting voor uw tuin zoekt zoek dan niet verder en bestel dan op deze webshop dan weet u zeker dat het goed zit. Toppers, ga zo door!!

Snelle levering, goede kwaliteit, goede webshop

Voeten

Perfecte prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering van kwalitatief hoogstaand materiaal.
Bangelijke naservice.

Kwaliteit !!

Hans Zeelenberg

Perfecte service Goede informatie,
gemaakte afspraken volledig nagekomen.

Goede prijs kwaliteit verhouding
Info via e-mail wordt zeer, zeer snel beantwoord.

Stam

Super goede service en goed advies

Service en advies

Paul van der Leij

Duidelijke website, goede communicatie

Communicatie, prijzen, levertijd

Maas

We hebben een paar lampen besteld, Keurig geleverd, goed verpakt!

Zelfs in de Corona tijd keurig en snel per mail snel antwoord gegeven op vragen.

jan klink

Perfekt

snelle levering,overzichtelijke website,en de mogelijkheid om achteraf te betalen

fensink

houden zich aan beloftes, snelle levering, lage kosten