M bastiaens

De 1e keer online bij deze gave winkel besteld en daar werd ik blij van! Mijn gewenste sneakers waren nergens zo fijn afgeprijsd als bij Gaaf! Dus…de keuze snel gemaakt en besteld, de ochtend erna... De 1e keer online bij deze gave winkel besteld en daar werd ik blij van! Mijn gewenste sneakers waren nergens zo fijn afgeprijsd als bij Gaaf! Dus…de keuze snel gemaakt en besteld, de ochtend erna meteen verzonden, 2 dagen later liep ik op deze gave sneakers van GAAF! (Uhhh Via Vai)

Supersnelle levering, goed geprijsd!

Bart Leysen

Goede service

Goede communicatie

Leo

Gewoon goed, pakje werd oom op zondag nog opgestuurd

Snelle actie

Nee, houden zo

van Oosten

Correct netjes geleverd

snel reageren

nvt

Danielle

Ik had twee paar schoenen besteld en deze waren erg snel binnen. Toen wilde ik 1 paar terug sturen. Ik vond het retouneren wel meer gedoe, omdat ik zelf een formulier met gegevens en bankgegevens... Ik had twee paar schoenen besteld en deze waren erg snel binnen. Toen wilde ik 1 paar terug sturen. Ik vond het retouneren wel meer gedoe, omdat ik zelf een formulier met gegevens en bankgegevens moest invullen. Daarom ben ik na vlug mailverkeer de schoenen zelf terug wezen brengen en dit ging heel erg soepel.

Snelle reactie op de mail. Leuke items in de winkel/site. Snel geld terug gestord na retouneren.

Retouneren moet meer via online platforms, zodat de bankgegevens niet op hoeven te worden geschreven.

MJCA

Heel behulpzaam en vriendelijk

Meedenken met de klant

Nvt

Trees

Nette en snelle bezorging, waaraan aandacht is besteed.

Klantvriendelijk

Ria van de laan