Goede begeleing. Kalme en schone omgeving. Begeleiding vriendelijk en belanstelend.

JK

Vriendelijk, ze weten wat ze doen, behandelen je goed, professionele fysiotherapeuten en een fijn team,je voelt je welkom.

Hans Noordzij

De 10 is niet alleen voor de fysiotherapeut maar ook voor het hele team. Met fysio gerelateerde klachten ga ik gelijk naar hun toe. Meestal kunnen zij het oplossen of de klachten verminderen. Beter... De 10 is niet alleen voor de fysiotherapeut maar ook voor het hele team. Met fysio gerelateerde klachten ga ik gelijk naar hun toe. Meestal kunnen zij het oplossen of de klachten verminderen. Beter dan naar de huisarts gaan die er alleen over kan praten.

Jammer genoeg door 2 verschillende fysiotherapeuten een verkeerde diagnose gekregen.
1e zou zijn dat de problemen met mijn voet voortkwamen uit de rechter kunstknie.
2e zou mogelijk...
2e zou mogelijk artrose zijn, bleek na foto niet het geval.
Naar de huisarts gegaan en het bleek een doorgezakte voet. Nu zooltjes en perfect.

With

Goede klantvriendelijkheid en hele goede service, echte goede vakmensen zijn het.

Luuk van der voort

Goede fysiotherapeut als je weet wat goed werkt, voor mij een vorige keer werkte dry needling erg goed en nu weer.