Ongedwongen sfeer, goed bereikbaar, zeer deskundig.

John van Asten

Dhr Rosier heeft alles perfect in orde. Niets op aan te merken.

Jacobs

Het is altijd fijn als je van je pijn afkomt. En dankzij de kundigheid en ervaring van Nol verliep het herstel zoals hij aangaf. Met geduld en vertrouwen bleek na een maand de pijn/klacht/blessure... Het is altijd fijn als je van je pijn afkomt. En dankzij de kundigheid en ervaring van Nol verliep het herstel zoals hij aangaf. Met geduld en vertrouwen bleek na een maand de pijn/klacht/blessure weg te zijn. Merci!

Elisabeth

IK BEN TEVREDEN OVER DE FYSIOTHERAPIE. DE APPARATEN ZIJN GOED VOOR JE SPIEREN. IK HEB ARTROSE EN HEEL ERG LAST VAN MIJN GEWRICHTEN EN MIJN KNIEEEN DEDEN HEEL ERG PIJN MET LOPEN . NU DOOR 2 KEER IN... IK BEN TEVREDEN OVER DE FYSIOTHERAPIE. DE APPARATEN ZIJN GOED VOOR JE SPIEREN. IK HEB ARTROSE EN HEEL ERG LAST VAN MIJN GEWRICHTEN EN MIJN KNIEEEN DEDEN HEEL ERG PIJN MET LOPEN . NU DOOR 2 KEER IN DE WEEK FYSIOTHERAPIE TE DOEN KAN IK WEER GOED LOPEN . MIJN HELE LICHAAM VOELT GOED . WIJ WORDEN GOED BEGELEID DOOR DE BEGELEIDERS EN HET ZIJN AARDIGE VRIENDELIJKE LIEVE MENSEN DIE ONS HELPEN OM TE GAAN MET DE APPARATEN . WIJ ZIJN BLIJ MET DEZE FYSIOTHERAPIE . GROETJES JOHN EN ELISABETH

Jelle prickarts

Deskundige in alle opzichten, super aardig

Een duidelijke uitleg wat aan de hand is na grondig onderzocht te zijn en diverse vragen beantwoord te hebben om een behandelplan te maken

Deskundig betrokken motiverend, en fijne sfeer!

Het vertrouwen dat de therapeut oproept, waardoor je gelooft dat de oefeningen die zij voorschrijft zin hebben

Zeer fijne fysiopraktijk met een kundig therapeuten team. Ben zeer tevreden over de behandelingen.