Dick Bakker

Goede en duidelijke fysiotherapeut, die ik zeker zou aanbevelen bij mensen met klachten

Zeer betrokken luistert goed naar de klacht en de behandeling was goed

Marjon Keijzers

Neemt je serieus, legt behandeling n mogelijkheden goed uit.
Fijn persoon en zeer goede therapeut.

Mijn therapeut weet elke precies wat hij gaat doen. Ik hoef alleen maar aan te geven waar ik last heb en hij lost het op, neemt het serieus en wilt resultaten behalen. Ik vertrouw er elke keer weer... Mijn therapeut weet elke precies wat hij gaat doen. Ik hoef alleen maar aan te geven waar ik last heb en hij lost het op, neemt het serieus en wilt resultaten behalen. Ik vertrouw er elke keer weer op dat het na de afspraak is opgelost of vooruitgang in zit. Ik ben wel eens op zoek gegaan naar een fysio in de buurt maar ik heb er geen kunnen vinden die zijn werk zo goed doet als mijn fysio

Paul Kuijk

Deskundigheid, vriendelijkheid, begripvol, veilige omngeving

Mandy

Wordt erg goed geluisterd en samen gekeken naar hoe een terug komst van de klachten kan worden voorkomen. Na jarenlange heup klachten en allerlei behandelingen was dit de eerste die mij van mijn... Wordt erg goed geluisterd en samen gekeken naar hoe een terug komst van de klachten kan worden voorkomen. Na jarenlange heup klachten en allerlei behandelingen was dit de eerste die mij van mijn klachten heeft afgeholpen.

De klacht word echt verholpen, duidelijke uitleg fijne praktijk

Prettig contact, uitleg over de plannen van de therapeut, ontspannen sfeer