Eline luisterde heel goed naar wat ik zei en gaf hele duidelijke instructies. En daarnaast had ze ook nog persoonlijke dingetjes over mij onthouden zodat ik niet het gevoel had dat ik een nummer... Eline luisterde heel goed naar wat ik zei en gaf hele duidelijke instructies. En daarnaast had ze ook nog persoonlijke dingetjes over mij onthouden zodat ik niet het gevoel had dat ik een nummer was. Binnen een jaar ben ik (zo goed als) van mijn frozen schoulder af. Daar heeft Eline wel een extra bonus voor verdiend denk ik.

Was een topper een vrolijke meid die wist precies wat ze deed

Afspraak maken gaat heel eenvoudig en wordt netjes bevestigd per mail.
Afspraak maken gaat heel eenvoudig en wordt netjes bevestigd per mail.
Aldo Ottens is erg bekwaam en zijn behandelingen zijn zeer effectief voor mijn rechter schouder met name, die regelmatig aandacht en behandeling vergt. Maar ook voor andere behandelingen kom ik bij hem met uitstekend behandelresultaat.

Ilse Raasing

Prettig, vriendelijk en kundig. Bij twijfel overlegt ze de cases met een derde en dat geeft het gevoel van 'serieus genomen worden'. In het begin moest ik wel het vertrouwen in haar krijgen omdat ze... Prettig, vriendelijk en kundig. Bij twijfel overlegt ze de cases met een derde en dat geeft het gevoel van 'serieus genomen worden'. In het begin moest ik wel het vertrouwen in haar krijgen omdat ze jong en nog niet heel veel ervaring had maar ze heeft mijn vertrouwen volledig gekregen. De pijn en uitval die ik had is opgelost en daar ben ik haar uitermate dankbaar voor.

Zeer deskundig in interpretatie van mijn probleem, de aanpak om het probleem vervolgens aan te pakken. Het uitstekende fysieke resultaat.

Goed luisteren en goed overleg. Fijne oefeningen

Nico Oussoren

Oefeningen en begeleiding waren uitstekend.