Mevrouw Jacoba

De behandeling heeft (denk ik) wel enig effect gehad.

Eline

Ze luisteren goed naar je wat je klachten zijn en dat is wel prettig

Ben cirkel

Ik kwam onaangekondigd langs maar werd toch na een paar minuten geholpen top

Laura Caspers

Als ik een probleem heb,zien zij altijd heel snel een afspraak voor mij te regelen.En daar ben ik en mijn man die ook bij jullie komt erg blij mee.Bedankt Heleen,Alex en Jurren natuurlijk.Laura... Als ik een probleem heb,zien zij altijd heel snel een afspraak voor mij te regelen.En daar ben ik en mijn man die ook bij jullie komt erg blij mee.Bedankt Heleen,Alex en Jurren natuurlijk.Laura Caspers

Frans Jansen

Er wordt altijd goed geluister naar d eklachten die ik heb. En wat heel belangrijk is, de wachtijden vanaf het eerste moment dat ik bel zijn suoer kort. Meestal kan ik de zelfde dag nog langskomen.... Er wordt altijd goed geluister naar d eklachten die ik heb. En wat heel belangrijk is, de wachtijden vanaf het eerste moment dat ik bel zijn suoer kort. Meestal kan ik de zelfde dag nog langskomen. dat is echt super, vooral als je met veel pijn loopt.

Jeanne

Hij doet er alles aan mij van mijn klachten af te helpen.

Joantine Sonneveld

Zeer betrokken,empathisch,groot inlevingsvermogen, maar vooral zeer professioneel!

Martin van Dijk

Ik ben zeer tevreden over de behandelingen, de geboekte vooruitgang en het contact en begrip van de therapeut.

Joantine Sonneveld

De aandacht en professionaliteit vind ik genoeg reden om mijn fysiotherapeut te beoordelen met het hoogste cijfer.