De rustige manier van aanpak, je voelt je erg serieus genomen.

Als iemand een behandeling wil waarbij hij zich serieus genomen wil voelen.

Mirjam is heel erg betrokken en professioneel. Mijn dochter was ook erg enthousiast over haar en vooral dat vond ik belangrijk. Er moet een klik zijn en die hadden wij met haar. Ze kwam haar... Mirjam is heel erg betrokken en professioneel. Mijn dochter was ook erg enthousiast over haar en vooral dat vond ik belangrijk. Er moet een klik zijn en die hadden wij met haar. Ze kwam haar afspraken na en belde zo nodig over de vorderingen en uit interesse. Ze nam echt de tijd.

Deze therapeut luistert heel goed voordat hij aan de behandeling begint en blijft dat ook doen gedurende alle opvolgende behandelingen doen, geeft advies en overlegt altijd met mij. vraagt terug... Deze therapeut luistert heel goed voordat hij aan de behandeling begint en blijft dat ook doen gedurende alle opvolgende behandelingen doen, geeft advies en overlegt altijd met mij. vraagt terug naar wat er werkt en niet werkt.

john

Ja depersonelijke wensen en de vak kennis staat ik na een zeer korte tijd weer op eigen benen na een heup operatie echt super