Ze is heel nuchter en had deskundige informatie waardoor we ons geen zorgen maakte over de ontwikkeling

Aardig persoon, wat hij heeft gedaan helpt, komt afspraken na, prima!

Altijd geinterseerd hoe de vorige behandeling is verlopen.

Fijne sfeer, goede deskundigheid en aardige mensen

Yvonne

Hele goede serieuze behandelingen, heel duidelijk en geduldig voor een heel goed resultaat!

Gespecialiseerd, uitleg en overleg, duidelijk, en waar niet zo op korte termijn verbetering kan worden verwacht op de eigen verantwoordelijkheid en therapietrouw van cliënt vertrouwend èn met aanbod... Gespecialiseerd, uitleg en overleg, duidelijk, en waar niet zo op korte termijn verbetering kan worden verwacht op de eigen verantwoordelijkheid en therapietrouw van cliënt vertrouwend èn met aanbod indien nodig opnieuw contact na 3 behandelingen gestopt.

Marleen is erg begaan met mij en helpt mij altijd waar kan. Ik heb al jaren last van migraine en chronische hoofdpijn en als mijn nek en schouders zeer doen, helpt ze dit weer soepel te maken en dat... Marleen is erg begaan met mij en helpt mij altijd waar kan. Ik heb al jaren last van migraine en chronische hoofdpijn en als mijn nek en schouders zeer doen, helpt ze dit weer soepel te maken en dat scheelt echt.