Als er mensen over fysio beginnen waar ze met hun kind naar toe moeten, dan kan ik mijn ervaring delen over deze fysio.

Ik zou dit doen als ik mensen met long klachten zou kennen

Jeffrey De leeuw

Jitske is zeer bedreven in haar vak en is niet alleen begaand met de patient maar ook de ouders daar van bij de start van de therapie was voor ons een zware periode en is Jitske ook maatschappelijk... Jitske is zeer bedreven in haar vak en is niet alleen begaand met de patient maar ook de ouders daar van bij de start van de therapie was voor ons een zware periode en is Jitske ook maatschappelijk erg ondersteunend geweest en erg professioneel met veel ervaring familie de leeuw

Ze observeren goed het kind en bekijken van daaruit wat de volgende stap is. Ze geven oefeningen mee waar het kind op dat moment baat bij heeft. Ze laat het kind in hun eigen waarde. Wil het kind... Ze observeren goed het kind en bekijken van daaruit wat de volgende stap is. Ze geven oefeningen mee waar het kind op dat moment baat bij heeft. Ze laat het kind in hun eigen waarde. Wil het kind even niet dan laten ze het kind met rust en proberen ze het met een andere oefening. De communicatie met ouders is ook prima.

Meedenken, reële verwachtingen en doelen, leuk, betrokken en enthousiast.