Ze is vriendelijk kan goed luisteren en neemt je serieus. Ook de behandeling werd goed uitgevoerd

Omdat mijn therapeut de moeite nam om naar mij te luisteren en de behandeling succesvol was.

Annelies floren

Ik ben geheel van mijn klachten af
En dat door een paar behandelingen
Mocht ik klachten krijgen dan ga ik zeker terug
Ook wil ik aangeven dat Pim een hele spontane jongen is...
Ik ben geheel van mijn klachten af
En dat door een paar behandelingen
Mocht ik klachten krijgen dan ga ik zeker terug
Ook wil ik aangeven dat Pim een hele spontane jongen is
Toont ook belangstelling
Dus met andere woorden
Gewoon een leuke spontaan man

Deskundig - meerdere disciplines - meedenkend - adviserend

Ik heb een half jaar last gehad van mijn schouder.. 1 grote ellende. Ben bij 2 mensen geweest die zich specialist noemde, maar geen van hun had het over een ontstoken bicep pees ontsteking.. Pim was... Ik heb een half jaar last gehad van mijn schouder.. 1 grote ellende. Ben bij 2 mensen geweest die zich specialist noemde, maar geen van hun had het over een ontstoken bicep pees ontsteking.. Pim was de eerste die dit ontdekte.. 2 behandelingen dry needling gegeven, nek gekraakt en zowat geen last meer van. Top!

Christiaan Vandevoordt

Zeer bekwame fysiotherapeut , ook op gebied van kraken en dry-neadle !!!

Het is een hele leuke praktijk met mensen die persoonlijke aandacht voor je hebben. Er wordt goed gekeken naar de klacht en uitgelegd hoe het veroorzaakt kan worden. Daarna wordt het behandelplan... Het is een hele leuke praktijk met mensen die persoonlijke aandacht voor je hebben. Er wordt goed gekeken naar de klacht en uitgelegd hoe het veroorzaakt kan worden. Daarna wordt het behandelplan verteld.
De sfeer is erg prettig en geruststellend. Ook op begeleiding van sport wordt er veel aandacht aan je besteed.